Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Magrathea schreef:Hmm, ja dat snap ik wel.
Heb je wel eens seitan gemaakt? Is erg veelzijdig. Vooral omdat je er natuurlijk allerlei verschillende kruiden in kunt gooien, maar ook omdat je er bijv stukjes van kunt maken of een 'gehaktbroodvulling', of nepsaucijzenbroodjes, worstjes, noem het allemaal maar op
Edit: mijn moeder is mijn vader steeds vaker vega eten aan het voeren, super grappig. Mijn vader is er niet zo van maar dan meldt ze achteraf dat het vega was. Super sneaky.![]()
Hij snapt de NVWA vast wel, hij zal waarschijnlijk in diepe shock zijn na de maaltijd
Jotoma schreef:Ik was ook altijd vleesliefhebber. En dan bij voorkeur culinaire hoogstandjes. Ik heb aardig wat vleesvervangers geprobeerd, maar ik eet de liever niet. Vind het echt niet lekker of ben er gauw op uitgekeken.
Tot dusver enige waar ik me op kan verheugen is de bamischijf van mora (of in kroketvorm van ah), maar dat is nauurlijk verre van gezond.
poes schreef:Maar ik heb ook veel snelle receptjes zonder vleesvervangersdat wat ik gisteren postte bvb, tegen dat de rijst gekookt is ben je echt wel klaar.
poes schreef:Ik had gisteren een halve kilo shii-take voor twee porties. Maar ik snij wel snel. Ik maak graag curry’s, liefst met aardappels in want ik eet ook niet zo graag rijst. Maak voor lunch veel quinoa salades die ik de dag zelf aanvul met verse dingen. Ik kook ook altijd meerdere porties zodat ik er verschillende keren van kan eten. Scheelt wel zo!