Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Is het met dat Monsanto-verhaal niet gewoon zo dat ze dat ze gewoon een alleenrecht van verkoop / vermeerdering van hun eigen gemodificeerde broccoli-soort hebben?
Citaat:Het lijkt me trouwens ook heel erg sterk dat als buren wat zaadjes uitwisselen, Monsanto daar ineens met de neus bovenop staat en er een rechtszaak voor aan gaat spannen
Sjolvir schreef:Geen idee, moet wel zeggen site komt me niet meteen als betrouwbaar over, meer soort telegraaf...
Als Europa wel daar patenten in toekent zijn we hier net zo'n stel domme ezels als in de VS.
Nell_ schreef:Wat weinig blad heeft jou aardbeienplant! Ziet er goed uit
Kan je wat snoeien van het blad van je aardbeienplant? Want de mijne heeft super veel blad!
suuzepuus schreef:zooooo dat waren een boel peultjes!!! lekker hoor! te weinig om in te vriezen maar eigenlijk teveel om op te eten... maar hmmmmm wat waren ze lekker! volgende week weer hoor
ayo schreef:Nell_ schreef:Wat weinig blad heeft jou aardbeienplant! Ziet er goed uit
Kan je wat snoeien van het blad van je aardbeienplant? Want de mijne heeft super veel blad!
Ik zat er ook aan te denken, ik heb hetzelfde 'probleem', maar ik las dat de aardbeien dan minder zoet worden, dat risico wil ik niet lopenZe zijn bij mij dit jaar echt heerlijk en groot ook
pmarena schreef:Ben ik trouwens de enige die niet direct "beeld" heeft bij al die soorten bonen...?
Alleen al voor sperciebonen zijn er allerlei verschillende benamingen
_CS_ schreef:Nouja, had ik 2 komkommers naar binnen gehaald, die gaan nu goed.
Had er nog 2 buiten staan, kats vergeten, zag ik net dat die ook ineens vanuit het niets gaan groeien.
Volgens mij zijn ze bang dat ze in de prullenbak belanden.
En ik weet haast wel zeker dat het dit jaar niets wordt met die komkommers, veel te laat, en toch kan ik het niet aan om ze weg te sodemieteren.