Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KarinvdM schreef:Bij speltproducten moet je iig goed lezen, vaak zit er alsnog tarwe(bloem) in verwerkt.
Aan gedroogd fruit wordt vaak suiker toegevoegd.
Sheran schreef:Ik maak ook wel eens mijn eigen reepjes (als ik tijd heb): een soort pindarotsjes, maar dan met chocola die zo puur mogelijk is. gewoon chocola au bain-marie smelten, nootjes erdoor (veel!) en laten stollen. Ik heb altijd net zoveel chocola erdoor dat ze blijven plakken.
Bhriseis schreef:Sheran schreef:Ik maak ook wel eens mijn eigen reepjes (als ik tijd heb): een soort pindarotsjes, maar dan met chocola die zo puur mogelijk is. gewoon chocola au bain-marie smelten, nootjes erdoor (veel!) en laten stollen. Ik heb altijd net zoveel chocola erdoor dat ze blijven plakken.
Dit is echt zooo lekker! Ik had alleen gemengde noten staan en heb er ook wat rozijntjes doorgedaan, maar mmm, heerlijk!
Pikolino schreef:Oh dit topic is weer actief, had het idee dat het een beetje was stil gevallen dus was dit topic een beetje vergeten![]()
Ik zag in één van de posts iets over pompoenhummes staan, dat lijkt me nog echt heerlijkHeeft iemand nog een lekker recept?
Bij die Mug cake kan ik me echt niks voorstellen; ei, banaan en havermout in de magnetron en dan wordt het cake?![]()
Ik heb ook zo'n zin om quinoa te gaan proberen, morgen ga ik het maken! Ik kook de quinoa zoals rijst, misschien iets langer en daar doe ik broccoli, ananas en kip geprutteld in kokosmelk door heen.
TM: heb je ook het voedsel zandloper basis boek gelezen? Zit nog steeds te twijfelen of ik hem zal aanschaffen, denk dat ik het iets te scheikundig vind of valt dat wel mee?