Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mrijn schreef:Mijn dagmenu ziet er zo uit:
O: Magere Franse kwark met proteinepoeder (8kh)
T: Kokos/notenmuffin (6kh)
L: ommelet van 2 eitjes, salami, tomaatjes en ruccola (4kh)
T: 60 gr kaas
D: baksel van snijbonen, champignons en knoflook en kipfilet met blauwe kaas (man en kind krijgen er krieltjes bij). (2kh)
T: eitjes gevuld met hammouse
Zo te zien kom ik vandaag niet verder dan 20 khIk ben ook al in ketose en voel me top! 65 kilo, here i come...
F_Orumster schreef:Waarom doe je er eigenlijk nog proteinepoeder in, voor een verzadigd gevoel?
Gewoon nieuwsgierig hoor, ik moet toch nog wat aan mijn dagplanning doen, die kh's moeten mij bij ook lager kunnen...
Jij eet meer dan ik dus moet toch nog ns nadenken over mijn dagmenu's. Alles wat jij eet lust ik (veel dagboekjes in het boek van sb of op de site gruwel ik van, haha. Post gerust meer ontbijt en lunchdingen.
Ik zit steeds op 40khd maar daar zit je ook zomaar.
Vandaag
O: 2eiige omelet met 120g spinazie (2.5kh) met beetje roomkaas (?) en glas groentensap (4kh)
T: 1 plakje salami met ui-roomkaasmengsel (salami moet op, heb liever geen vlees)
L: gesmoorde courgette met tomaat (9.8kh) en magere kwark 200gr (7.4kh)
T: blokje feta (liefst met paprika, maar beter van niet?) met 8kh? Een paprika weegt toch haast wel 200gram?
D: weet ik nog niet.
ZIt dus al op 23.5kh en dan nog geen diner...
F_Orumster schreef:doe je goed mrijn, maar in champs en snijbonen zitten wel kh, of reken je die niet?
Ik heb 's nachts wel een vieze smaak in mn mond, maar ervaar het niet als aceton. Ben ik dan wel in ketose of is het echt sterk een aceton geur (ik ben de geur van pure aceton 99% op het lab gewend).
phormicola schreef:Mrijn schreef:Mijn dagmenu ziet er zo uit:
O: Magere Franse kwark met proteinepoeder (8kh)
T: Kokos/notenmuffin (6kh)
L: ommelet van 2 eitjes, salami, tomaatjes en ruccola (4kh)
T: 60 gr kaas
D: baksel van snijbonen, champignons en knoflook en kipfilet met blauwe kaas (man en kind krijgen er krieltjes bij). (2kh)
T: eitjes gevuld met hammouse
Zo te zien kom ik vandaag niet verder dan 20 khIk ben ook al in ketose en voel me top! 65 kilo, here i come...
Waar zijn je 12 tot 15 kh uit groenten? Dit is geen gezond menu.
F_Orumster schreef:Waarom doe je er eigenlijk nog proteinepoeder in, voor een verzadigd gevoel?
Gewoon nieuwsgierig hoor, ik moet toch nog wat aan mijn dagplanning doen, die kh's moeten mij bij ook lager kunnen...
Jij eet meer dan ik dus moet toch nog ns nadenken over mijn dagmenu's. Alles wat jij eet lust ik (veel dagboekjes in het boek van sb of op de site gruwel ik van, haha. Post gerust meer ontbijt en lunchdingen.
Ik zit steeds op 40khd maar daar zit je ook zomaar.
Vandaag
O: 2eiige omelet met 120g spinazie (2.5kh) met beetje roomkaas (?) en glas groentensap (4kh)
T: 1 plakje salami met ui-roomkaasmengsel (salami moet op, heb liever geen vlees)
L: gesmoorde courgette met tomaat (9.8kh) en magere kwark 200gr (7.4kh)
T: blokje feta (liefst met paprika, maar beter van niet?) met 8kh? Een paprika weegt toch haast wel 200gram?
D: weet ik nog niet.
ZIt dus al op 23.5kh en dan nog geen diner...