[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ItsMe2

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 20:53

Goed dat je boterhammen hebt gepakt Paulien! Ja

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 20:59

Ell_en schreef:
Goed dat je boterhammen hebt gepakt Paulien! Ja

Is beter dan snoepen, niet waar? Haha!

Ik ga binnenkort WEER mijn maagbandje op laten spuiten. Ik voel er nu wel iets van mijn maagbandje, maar nog niet genoeg. Alleen bij brood en vlees dan wel. Maar ik hoop dat de volgende keer goed is. Want, eerst voelde ik helemaal niets, nu een beetje, misschien is het de volgende keer raak?

Ik irriteer me trouwens ergens echt heeeeeeeeeeeeel erg aan. En ik weet gewoon niet hoe ik er op moet reageren.. het is lief bedoelt van mensen, maar ik word zooo kwaad van binnen... Hoe doen jullie dat? Als iemand iets vraagt, op een lieve manier, maar dat jij je gekwetst/kwaad voelt..?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 21:05

eerlijk zeggen paulien. dat je snapt dat het lief bedoeld is, maar dat je je wel gekwetst voelt.
ik snap dat je je bandje weer wilt laten opspuiten. is dat dan de laatste keer?

ellen, succes morgen. hopen dat ze idd akkoord gaan met je 'akkoordje' Clown

pff, als ik morgen nog zo stemloos ben ga ik niet werken. kan me dan verder wel goed voelen, maar zonder assistent voor de klas gaat het dan niet werken. vandaag ging dat dus wel omdat ik mijn lieve christa in de klas had. ik heb vandaag alleen aan mijn bureau gehangen en af en toe wat kinderen individueel geholpen.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 21:07

Angeliqueeeeeeeeeeeee Lovers

Je hebt volkomen gelijk. Maar hoe zeg je dat.. Ik word gek van alle bijrijdsters die mijn paard willen bijrijden.. Want eh.. een slechtziend meisje heeft NATUURLIJk een super makke pony en kan zelf zekers niet rijden... pfff.. Uh, ja. Ik heb een lieve pony. En ja. Ik ben niet een super goede ruiter. Maar ben er hard voor aan het werk Verdrietig

Blijf gewoon trots op Madeira, ken haar net 2 maanden en ze is lief, en ik heb er plezier in. Daar gaat het toch om?

Ik denk wel dat het de laatste keer opspuiten is.. Ik moet niet hebben dat ik niets meer kan eten haha Tong uitsteken

Sinds mijn maagbandje kan ik trouwens niet meer overgeven. Echt weird Tong uitsteken *Gezien ik hoorde van mensen die ik ken en ook een maagbandje hebben juist goed kunnen overgeven haha*. Ben er wel blij mee eerlijk gezegd Tong uitsteken

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 21:14

Dat is logisch, de doorgang is te smal geworden..
Je darmperistaltiek gaat misschien wel andersom werken, maar aangezien je bandje je maag bijna afsluit, kan het er niet meer uit. Lachen
Het beetje voedsel wat in het eerste compartiment zit, wordt snel verwerkt en gaat dan naar het overige deel van je maag en van daaruit kan het niet meer terug.

Wat je andere probleem betreft, daar moet je gewoon eerlijk in zijn.
Dat jij slechtziend bent betekent lang niet altijd dat je ook een makke pony hebt (okee in jouw geval maar dat hoéft niet) en mensen horen al helemaal geen link te leggen tussen niet goed kunnen zien en dus niet goed kunnen rijden.. Heb je Andrea Bochelli weleens horen zingen.. of Stevie Wonder, die mannen zijn stekeblind, maar kunnen toch in principe alles hoor. Dat jij dus minder goed kan zien dan anderen betekent helemaal niet dat je dus niet goed zou kunnen rijden en dus mag je best voor jezelf opkomen! Zijn ze nou helemaal.. Bloos!

Welke opleiding doe je Ellen?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 21:20

wat een geweldige vergelijking weer belinda! Haha!
al die meiden afwijzen hoor paulien. misschien vinden ze je dan in eerste instantie een arrogante muts, maar als je eerlijk bent en zegt dat je het graag alleen doet druipen ze heus wel af. een paar keren volhouden en iedereen in de buurt weet dat je het lekker zelf wilt doen.
idd lekker genieten hoor meis! die foto's van afgelopen weekend spraken boekdelen; je doet het geweldig!

ik moet zo de blafjes van mijn moeder gaan uitlaten, brrrrrr

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 21:43

Uuh jaa, ik wist even niets anders.. Huilen van het lachen
Maar volgens mij heb ik mijn punt wel duidelijk gemaakt en dat was de bedoeling *giegel. Haha!

Oeh nu nog naar buiten, brr!

Ik zit trouwens nog aan een avondtussendoortje.. Bloos
Had toch nog wel trek in iets, maar vind dat ik eigenlijk wel genoeg heb gegeten voor vandaag.
Heb dus een beker cup a soup voor me staan en twee mandarijntjes, dat kan geen kwaad. Lachen
Dadelijk ga ik nog lekker wat thee drinken, maargoed dat is enkel 'bruin water'. Clown

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 21:52

brrrr, was echt heul koud buiten!

ik heb dus eigenlijk nooit meer honger na het avondeten. alleen gisteravond, toen heb ik nog een krentenbol genomen. dan merk ik wel dat ik op de dag te weinig gegeten heb.

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 21:53

Imre en ik hebben net hard gelopen buiten, zo koud was het niet hoor Knipoog Wel glad trouwens...

@paulien: als jij niet wil dat anderen je paarden gaan verzorgen en er zelf genoeg tijd voor hebt enz, dan moeten ze maar wat anders gaan zoeken Lachen Kom op, het is jouw paard...

Mijn dagje:
o: glas hero drinkontbijt
t: appel
l: twee crackers met kaas en jam, 1 opkikker
t: liga evergo
d: zuurkoolstamppot met rundergehakt
t: kwark

Ik heb vandaag heel wat afgefietst, heb beide paarden gereden en een stalletje voor Vlim en zijn bezoek in de kerstvakantie bekeken (helemaal top Haha!) . 's Ochtends ook nog naar de uni heen en weer. Denk dat het bij elkaar wel ruim 40 km is geweest. En dus nog hardlopen vanavond. Als ik morgen niet 10 kilo kwijt ben Knipoog

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 21:55

Madeira_ schreef:
Angeliqueeeeeeeeeeeee Lovers

Je hebt volkomen gelijk. Maar hoe zeg je dat.. Ik word gek van alle bijrijdsters die mijn paard willen bijrijden.. Want eh.. een slechtziend meisje heeft NATUURLIJk een super makke pony en kan zelf zekers niet rijden... pfff.. Uh, ja. Ik heb een lieve pony. En ja. Ik ben niet een super goede ruiter. Maar ben er hard voor aan het werk Verdrietig

Blijf gewoon trots op Madeira, ken haar net 2 maanden en ze is lief, en ik heb er plezier in. Daar gaat het toch om?

Ik denk wel dat het de laatste keer opspuiten is.. Ik moet niet hebben dat ik niets meer kan eten haha Tong uitsteken

Sinds mijn maagbandje kan ik trouwens niet meer overgeven. Echt weird Tong uitsteken *Gezien ik hoorde van mensen die ik ken en ook een maagbandje hebben juist goed kunnen overgeven haha*. Ben er wel blij mee eerlijk gezegd Tong uitsteken

Ik kan het ook nietmeer ben ik wel blij om hahahaha

mijn
o 1/3 sandwish
m schepje rijst met balletjes
a stukje kip

er is een sint chocolade clowntje me aan het verleiden maar morge weegdag dus Vork

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:01

Ik heb normaal gesproken ook geen honger meer, behalve op dinsdag- en donderdagavond.
Op dinsdag rijd ik 's avonds nog een uur intensief paard en op donderdag moet ik extreem vroeg eten ivm mijn werk.
Dan neem ik vaak wel nog een boterham met kipfilet, omdat anders mijn maag echt rommelt.

Nu had ik gewoon nog behoefte aan iets hartigs, dan merk ik al weer dat ik flauw begin te worden.
Het was dus nu geen lekkere trek, maar echt behoefte aan iets en dan geef ik ook gewoon netjes toe. Ja
Mandarijntjes liggen er overigens nog steeds, dus misschien dat ik die voor morgenochtend bewaar. Lachen

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:10

Nou, heb lekker een uurtje gefitnessed Lachen... voelt goed...
Heb nu een een abbo voor 1 maand onbeperkt sporten...
Woensdag weer fitness, donderdag pilates... Haha!

mijn dag voor morgen:
O: kommetje kellogs met magere yoghurt, beschuitje pure hagelslag
T: appel, liga
L: 3 bb kipfilet
T: 1 bb kipfilet, cup a soupje
D: stamppot rode kool en een gehaktballetje alla oma Haha!
T: iets bij de koffie, we gaan lootjes trekken Lachen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:15

goedzo karin! vertel eens wat meer of vlim z'n plekje?
belinda, zo doe je het toch goed?
sanne, sportief hoor!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:17

mijn dag is niet zo best verlopen:
o: krentenbol
t: 1 mandarijntje, 1,5 roze koek
l: 2 krackers light jam, 2 mini-kersenflapjes
t: 2 mini-kersenflapjes
a: visstoofpotje met aardappelpuree

moet duidelijk ongesteld worden Boos!

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:18

jaja, en nu nog volhouden Tong uitsteken

Ik ben vandaag ongesteld geworden... wat een feest weer... Verdrietig
Heb medelijden met mn kerel, mn humeur is ver te zoeken, althans, het slaat zo van t ene moment op t andere over van vrolijk naar zeer chagarijnig... Boos!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:22

van mijn humeur heb ik nooit zo'n last.
wel onwijze trek in zoet een paar dagen van te voren, veel vocht vasthouden en heule, heule zere tieten

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:24

Ik normaal ook niet... ik heb altijd onwijze buikkrampen, en idd vocht vasthouden...

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:27

Ik eigenlijk ook nooit zo'n last van m'n humeur, maar vooral van trek in chocolade of chips.. Huilen van het lachen
Meestal ook best buikpijn en last van hoofdpijn, maargoed dat hoort er nu eenmaal bij hoor.

Ik ben met kerst ongesteld (leuk ook Clown) en ben benieuwd hoeveel ik er nu van ga merken..
Heb namelijk nu een andere variant van mijn pil en dit is de eerste keer dat ik daarvan ongesteld word, ben benieuwd.

Jaa heb je ook wel gelijk in Angelique, maar ik heb altijd weer het gevoel dat ik me moet verontschuldigen ofzoo. Nagelbijten / Gniffelen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:27

lekker mopperen hoor sanne, kunnen die mannen heus wel tegen

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:28

Nou, die van mij volgens mij niet, hij is met een kwaaie kop in bed gaan liggen... Nagelbijten / Gniffelen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:30

whahaha, watje
hans moppert dan gewoon een keer terug en gaat zitten computeren.

ben voor mijn moeder allemaal leuke spullies aan het opsnorren op MP. heb al een mooie spiegel en lamp gezien. even kijken of ze het nog hebben en akkoord gaan met mijn bod.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:30

ik hou het maar op een gebrek aan sex Clown haha

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:31

haha, daar worden ze ook sjaggie van ja Clown

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:33

Nou, ik ga lekker douchen, en kruip dan maar eens tegen hem aan... misschien helpt dat... weltrusten...

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:33

slaap lekker meis!
ik ook zo naar bedje maar.