Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
danoesje schreef:Lekker Eliine! Welke vond je het lekkerst?
NeverGiveUp schreef:Ik heb nu al een scheithekel aan valtaf.
Zegt dat ik 1000 aan lunch op heb, ja hoor, aan twee crackers met een beetje kaas en groente, en een smoothie??
En ik wil gewoon een tomáát invullen niet uit welke winkel, welk merk, who cares, gewoon een tomaat![]()
Ik ga weet terug naar eetmeter.
Many schreef:Mooie lijstjes! Dat lijnzaadbrood klinkt lekker, k ga even op fb naar het recept speuren!
Horse_xx schreef:Venthe, klinkt leuk die minor!
Mijn lijstje voor vandaag probeer een beetje hoog in kcal te komen
O: 45 gr havermout, met 100 ml kokosmelk, 3 gr lijnzaad, 3 gr chiazaad + klein stukje overgebleven banaanbrood met 5 gr pindakaas
T: Peer, allinson vk brood met 15 gr 20+ smeerkaas
L: Roggepannenkoek (40 gr roggemeel, 1 ei, beetje water en kokosmelk) 1 allinson vk broodje
T: 160 gr kwark, roggebroodje
T2:SinaasappelVergeten in m'n tas te doen![]()
A:? Rijst met iets90 gr ongekookte rijst, 100 gr champignons, 220 gr mexicaanse wokgroenten, 80 gr gekookte linzen. 200 gr magere kwark, 50 gr magere yoghurt met granola
T: 65 gr magere kwark met 130 gr appel uit de oven, 11 gr whey stracciatella, 10 gr noten![]()
B: 90 min kt en 17 km fietsen
2200-2300 kcal - 136 gr eiwitten - 304 koolh - 43 gr vet
__Leonie schreef:O: havermout met yoghurt, lijnzaad, kaneel en een banaan.
T: half honing meloentje
L: 4 sneeën noten brood, 2x met pindakaas en 2x met appelstroop
T: een plakje kaas
A: Hutspot met rookworst.
B: 1 uur fietsen, ongeveer 6 uur werken in de horeca
Vandaag mijn lijstje. Merk dat ik weer erg veel honger heb, dus even kijken of ik vandaag of morgen een all you can eat dagje doe.
Ik heb zelf het liefst morgen want dan moet mijn brood toch op en heb nog groot restje spaghetti met zelfgemaakte saus staan.
Probeer verder tijdens werk niets meer te eten, want dat is toch vaker ongezond.