Gekruide krieltjes, spinazie en sla vers uit de tuin en een schnitzel. Heerlijk die zomer, 's ochtends staat de groente nog in de tuin en een paar uur later ligt het op je bord
Kaatje
Geplaatst: 02-07-15 11:44
Een tijdje vergeten te posten , ik heb afgelopen tijd een keer asperges met gekookt eitje , ham en een sausje gegeten . Wraps met shoarma , spercieboontjes met a en vl. Broodje gezond. Vandaag pasta pesto.
Kaatje
Geplaatst: 08-07-15 14:15
Gisteren gyros met een stokbroodje en een salade van venkel en chinese kool .
Ik heb drie dagen boerenkool gegeten en nu zit ik twee dagen aan de rijst met kip en kerriesaus van Chicken Tonight, met dan wel weer gemixte groenten erdoor... Morgen de rest en dan maar weer bedenken wat ik daarna eens ga maken .
Vandaag is boodschappen dag en ik maak altijd een week planning voor het eten. Dit is het geworden:
Zat. Bruine bonen met ui, kip en rijst Zon. Saoto soep Ma. Door mijn man vers gevangen zeebaars, krieltjes en sla Di. Broodje pulled pork en sla Woe. Gevulde kipfilet,boontjes en rostirondjes Don. Witlof ham kaas,aardappels en hamburger Vrij. Gebakken courgette en champignon met wat oestersaus, rijst en sticky chicken
Mjam!
Angelaa2
Geplaatst: 10-10-15 11:33
Vanavond een verjaardag (eten daar iets) en morgen zelfgemaakte lasagne met courgettebladen !
Tilapiafilet met prei, Boursin en een kaas uit de oven. Voor mijn vriend heb ik er gebakken aardappeltjes bij gemaakt.
Jet
Geplaatst: 12-10-15 21:31
Vrijdag kreeg ik een rode biet uit de tuin van iemand, dus vrijdag en zondag rode biet gegeten. Vrijdag warm met een uitje, spekjes en gekookte aardappelen, zaterdag het restant van de rode bietjes met ui met sla en Apetina Classic blokjes op brood, even in de toaster, heerlijk! Zaterdag geluncht met de acupressuur-lesgroep, lekker, gezellig, maar genoeg om later niet echt meer iets te eten... Vandaag spruitjes, gebakken aardappels en een varkenshaasje, met kerriesaus, was ook lekker!
Siggislief, crackers met Filet Americain, hoeveel eet je er dan wel niet om een beetje een gevulde maag te krijgen??? .