Kan je wat snoeien van het blad van je aardbeienplant? Want de mijne heeft super veel blad!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Nell_ schreef:Wat weinig blad heeft jou aardbeienplant! Ziet er goed uit
Kan je wat snoeien van het blad van je aardbeienplant? Want de mijne heeft super veel blad!
8nnemiek schreef:Schimmel of een andere ziekte, maar het hoort er niet te zitten.
8nnemiek schreef:Ja echt goeroe? Apart, daar heb ik nog nooit van gehoord! Hier staan meerdere kersenbomen, maar geen met rode vlekken. Speciaal soort?
Breghje schreef:Ik lees net op FB dat Monsanto patent heeft gekregen op broccoli.... Toch te idioot voor woorden, als iedereen zwaar in verzet komt in Europa dat ze via een maas in de wet gewoon ijskoud doorgaan????
pmarena schreef:Hier zag ik gisteren ook ineens bloemetjes zitten in de half verminkte paprika-plantjes, ze willen dus blijkbaar nog wel, had ik eigenlijk niet meer verwacht
Ik denk dat ik die bloemetjes er maar uit haal zodat het plantje zelf eerst eens een beetje bij kan komen want het ziet er niet uit en is ook nog geen 30 cm hoog...zit geen fatsoenlijk blaadje aan
Aardbeien doen het hier heel erg goed eigenlijk, zitten vol met vruchten, zien er groot en sterk uit en ik heb gisteravond lekker wat aardbeien kunnen snoepen
Is ook wel heel erg leuk om te proeven dat de verschillende soorten echt verschillend smakende aardbeien hebben, en lèkker, mjam!! Echt lekker zoet en sappig![]()
1000 Keer lekkerder dan in de winkel