Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Mara_ schreef:Ik wil voor valentijnsdag zelf bonbons maken en vandaag wordt de proefdag. Ik heb zo'n mal gekocht bij de Xenos, ik moet nog chocola halen. Iemand ervaring hier mee? Ik ben echt bang dat ze niet uit de vorm gaan komen, maar dat zullen we vanmiddag dus gaan zien.
ladyflame schreef:Ik voel me gezegend met 2 "normale" dus geen combi ovens.
Hebben jullie trouwens een mengmachine zo'n kenwood(of ander merk). Of gewoon handmixer??
Jolandaa_ schreef:ladyflame schreef:Ik voel me gezegend met 2 "normale" dus geen combi ovens.
Hebben jullie trouwens een mengmachine zo'n kenwood(of ander merk). Of gewoon handmixer??
Op werk kenwood. Handig apparaat. Alleen jammer dat de mixer half uit elkaar valt en je de pinnen er weer terug in wilt doen.
Ik heb op bol.com een bestron gezien welke ik wil. Vind de kenwood prijzen nogal achterlijk
Ik wacht alleen tot ik niet meer thuis woon. Hier staat het of op zolder bij mijn uitzet of gruwelijk in de weg haha.
Citaat:Baksoda moet gecombineerd worden met een zuur ingrediënt om optimaal z'n werk te kunnen doen. Combineer baksoda dus bijv. met karnemelk, azijn, yoghurt, citroensap, chocolade, honing, cacao of fruit. Als je baksoda niet combineert met een zuur ingrediënt kan dit een vieze (of bittere) smaak geven aan je baksel.