Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

benangelique schreef:als je zuivel bij of net na je eten gebruikt, wordt het ijzer in je voeding niet opgenomen. hierdoor kan bloedarmoede (laag hemoglobinegehalte) ontstaan.
rijden ging lekker, ondanks dat er heel veel roering was rond de bak. ze zijn het hele erf aan het ophogen, dus we moesten via een onwijze omweg en langs veel opstakels naar de baan. mijn paardenkind keek nergens naar! helemaal trots dus.
met de nijntjes bij de dierenarts was alles oke, dus die zijn weer een jaar ent-vrij.

Dan blijft het leuk
benangelique schreef:en dan niet net na je fruit-snack je tandenpoetsen he! dan poets je je glazuur eraf...
goedzo hilde, jezelf soms iets in het vooruitzicht stellen is prima.
ik ga nu lekker koken. schoonmams komt eten en ik ga tagliatelle met courgette, gehakt en room maken. vast niet heel light, maar wel lekker en gezond door de groente.

ag ja je snapt me. maar we reageren zoveel mogelijk toch? iop mij word
ik probeerde me goed te voelen bij de s*x.
) heel de tijd kopschudden, neit vooruit willen. niet in galop
Het voorkomt inderdaad dat ik iets slechters pak na het sporten..
Ze probeert ze weg te lokken bij hun mama's en blíjft roepen als we gaan rijden of ze moet er bij uit de buurt. De weg terug naar stal gaat ze helemaal stuiteren en wil ze het liefst heel hard
In juli gaan we naar de Veluwe op vakantie en wrs. blijft ze daarna bij Silas in Ermelo, daar heeft ze eerder Chivas mee gekregen en die is zó leuk gelukt!
Lijkt me wel gezellig
Heel goed dat je die drempel hebt overwonnen. Zo durf je straks steeds meer!

ik heb er zoooon zin in! dus toch stiekem maar een bekertje nemen
Hoewel ik me zelf ook niet alles ontzeg, zolang het maar met mate is. 

Één voordeel; dan ben ik tenminste vroeg wakker en kan morgenochtend even leren voor m'n tentamen, want dat gaat vandaag niet meer lukken

Maargoed, ik ben hier vooral voor steun en ik wens jullie dat ook allemaal toe. En als ik soms niet reageer is dat helemaal niet persoonlijk bedoelt!
StillSilence schreef:Ben bijgelezen, maar zit ondertussen ff de afvallers te eten, en het is nu even reclame.
Verder netjes aan de planning gehouden. Alhoewel de lasagne natuurlijk wat calorierijker is dan een hollands pannetje van broccoli en rundergehakt. Maar dat eten we dus morgen, vandaag allebei te laat thuis om te koken..