[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pivanti

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:53

Wat een stilte hier...

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:55

nou ik ga zo een toetje pakken Lachen
beetje vla denk ik Lachen

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:59

Ik geloof dat je geen zuivel ofzo vlak na het eten moet eten. Het fijne weet ik er eigenlijk ook niet van.
Ik doe het niet omdat ik dan lekkere trek in de avond kan oplossen met een toetje ipv dat ik iets nieuws pak. En die trek komt meestal toch wel, of ik nou een toetje eet of niet.
Hoewel, ik heb al tijden geen toetje meer gehad.
Gister hier op tv the biggest loser gezien. Waren mensen die deze week 15 pond waren afgevallen! Echt ontzettend veel.

Gister ben ik eindelijk weer lekker wezen sporten na 1,5 week niets, en voor het eerst in een korte broek. Ik vind mijn benen echt niet mooi, dus dat was voor mij best een drempel. Maar aangezien het hier harstikke warm is, was mijn lange broek echt te warm.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:02

als je zuivel bij of net na je eten gebruikt, wordt het ijzer in je voeding niet opgenomen. hierdoor kan bloedarmoede (laag hemoglobinegehalte) ontstaan.

rijden ging lekker, ondanks dat er heel veel roering was rond de bak. ze zijn het hele erf aan het ophogen, dus we moesten via een onwijze omweg en langs veel opstakels naar de baan. mijn paardenkind keek nergens naar! helemaal trots dus.
met de nijntjes bij de dierenarts was alles oke, dus die zijn weer een jaar ent-vrij.

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:03

benangelique schreef:
als je zuivel bij of net na je eten gebruikt, wordt het ijzer in je voeding niet opgenomen. hierdoor kan bloedarmoede (laag hemoglobinegehalte) ontstaan.

rijden ging lekker, ondanks dat er heel veel roering was rond de bak. ze zijn het hele erf aan het ophogen, dus we moesten via een onwijze omweg en langs veel opstakels naar de baan. mijn paardenkind keek nergens naar! helemaal trots dus.
met de nijntjes bij de dierenarts was alles oke, dus die zijn weer een jaar ent-vrij.

Denk dat ik maar een sinasappelpak Vork

Straks mag ik van mezelf wat lekkers Lachen Dan blijft het leuk Ja

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:05

en dan niet net na je fruit-snack je tandenpoetsen he! dan poets je je glazuur eraf...

goedzo hilde, jezelf soms iets in het vooruitzicht stellen is prima.

ik ga nu lekker koken. schoonmams komt eten en ik ga tagliatelle met courgette, gehakt en room maken. vast niet heel light, maar wel lekker en gezond door de groente.

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:06

benangelique schreef:
en dan niet net na je fruit-snack je tandenpoetsen he! dan poets je je glazuur eraf...

goedzo hilde, jezelf soms iets in het vooruitzicht stellen is prima.

ik ga nu lekker koken. schoonmams komt eten en ik ga tagliatelle met courgette, gehakt en room maken. vast niet heel light, maar wel lekker en gezond door de groente.

dank je voor de tip Haha!
ik ga nu sinasappeltje snijden Lachen

Smakelijk ! Lachen

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:08

Ik zit nu aan de kwark, muesli en banaan... had echt trek en eten pas laat...
Straks preischotel eten...

Eetsmakelijk!

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:22

Hallo!

Straks nog even rijden en daarna eten. We eten vandaag wat later!
Het wordt chicken tonight Vingers aflikken
Vandaag alleen een plakje cake gesnoept terwijl ik ontbijtkoek zou nemen. Bloos

Ik zit vol spanning naar mijn paardje te kijken. Ze is over een weekje uitgeteld maar te loopt al met haar staart omhoog en het hele uier zit vol. Spannend! Ik heb waarschijnlijk ook al een nieuw vriendje voor haar gevonden voor het aankomende jaar Clown
Het is zo fijn buiten! Ik heb het voorjaar in de bol Vork

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:23

@skipper: ik ben jaloers! ik hou van choco Bloos!
@meat: succes met je tentamenweek
@pivanti: idd dat bijlezen is niet heel erg leuk en voral iritant als er veel nieuwen zijn.
@ramandour: licht niet aan jou. maar mss is het handig om een avatar te nemen. veel mensen hier hebben geen.
en dat is dan weer een kenmerk Haha! ag ja je snapt me. maar we reageren zoveel mogelijk toch? iop mij word
soms ook niet gereageerd hoor. en je dag ziet er wat mij betreft goed uit Ja
@flevo: bah! ik heb steeds de nachtmerrie gehad dat ik zwager zou worden/was. dat speelt in je onderbewust zijn.
je moet je proberen goed te voelen op school met veel mensen Ja ik probeerde me goed te voelen bij de s*x.
en dat hielp wel. na een tijdje had ik daar geen angst meer voor omdat ik me probeerde boven de angst te zetten.
het heeft me moeite gekost. maar probeer er je boven te zetten op een of andere manier, veel zeggen tegen j
jezelf "niemand slaat mij in elkaar, ben een knappe toffe meid!" en dat ging helpen (dan wel met zwangerschap
bij mij.)
@ba: kon ik dat ook maar zeggen "rijden ging lekker" ik heb afgezien joh! zat deze keer op anders paard
(mijn normaal paard was naar de hengst toe Clown ) heel de tijd kopschudden, neit vooruit willen. niet in galop
krijgen. zat er echt op te prutsen terwijl het anders echt veel beter gaat ..

de vele nieuwen komen denk ik ook door "de nieuwheid" van het topic. eens een 200pagina's gepaseerd gaat dat toch beter denk ik.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:57

Een sinasappel na de warme maaltijd was ook niet zo goed toch?

Ik eet mijn "toetje" meestal na het sporten. Als ik niet sport eet ik haast nooit een toetje.

De biogarde is calorie-arm, gezond door de bacterien en volgens mijn ubersportieve collega werkt dat ook super voor spieropbouw (eiwitten). Met een gezonde banaan erdoor Vork Het voorkomt inderdaad dat ik iets slechters pak na het sporten..

Nienke, rij jij nog op die merrie die volgende week is uitgerekend? Mijn Chubby kón niet meer een anderhalve maand voor ze was uitgerekend. Ze was ook niet zo bol, dus ik denk dat het veulen onwijs in de weg lag..

Leuk hé veulentjes! Bij ons op stal lopen er al 2. Chubby is helemaal in love, op het vervelende af Bloos Ze probeert ze weg te lokken bij hun mama's en blíjft roepen als we gaan rijden of ze moet er bij uit de buurt. De weg terug naar stal gaat ze helemaal stuiteren en wil ze het liefst heel hard Clown In juli gaan we naar de Veluwe op vakantie en wrs. blijft ze daarna bij Silas in Ermelo, daar heeft ze eerder Chivas mee gekregen en die is zó leuk gelukt!

Hopelijk zijn we dan later dit jaar samen zwanger Nagelbijten / Gniffelen Lijkt me wel gezellig Haha!

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 19:41

@Romandour: ja klopt ik woon daar indd. Maar wel leuk dat je er zo nog plezier aan beleeft!
Lieke: goed zo! Lachen Heel goed dat je die drempel hebt overwonnen. Zo durf je straks steeds meer!

Ik heb vanmiddag nog een cup a soepje gepakt en heb nou alweer trek! Ik blijf vandaag bezig Tong uitsteken Knipoog
Mijn merrie is ook drachtig en ze stond bij een shetlandhengst in voor de tweede keer. Hij hoeft niet proberen dichterbij te komen, maar toch zie ik allemaal happen in haar huid! Die shethengst gaat er dus direct weer uit! Dan moet de shetmerrie maar bij de hengst in.
zij moet nou nog twee maand en ik rijd ook al niet meer echt op haar. soms even naar het bos Knipoog

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 20:00

chocolademelk is zeker ook niet zo goed? Tong uitsteken ik heb er zoooon zin in! dus toch stiekem maar een bekertje nemen

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 20:26

flevo, niet zo denken natuurlijk ga je het wel halen als je al met zo'n instelling je examen ingaat van ik haal het toch niet dan haal je het ook niet. bah dat je zulke nachtmerries hebt hoop voor je dat ze snel overgaan.

ik zit met een dillema omtrent vervolgopleiding wat vinden jullie moet ik mijn hartje volgen of me hoofd. Mijn hartje zegt dat ik de zorg in moet gaan maar me hoofd zegt dat ik de kant van rechten op moet.
vanuit gaande dat ik gewoon naar het mbo moet.
en zou je eventueel met een mbo verpleegkunde naar hbo verloskunde kunnen (sorry dat ik het hier plaats maar heb geen zin om apart topic te openen)

oja ik ben vandaag ook naar de psych geweest en ging vrij goed moest wel een hele rare oefening doen. moest mijn twee stemmetjes die in mijn hoofd zitten in een voorwerp veranderen en dan gaan vragen of ze samenwouden werken en dat voorwerp wat uit die samenwerking kwam in mijn hart stoppen.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 20:36

Ik zou je hart volgen. Wat zijn je voor en tegens dan?
Wat ik weet van de mensen die rechten met hun hoofd kiezen, hebben het best zwaar. Als je intresse en hart daar niet ligt kan het erg zwaar zijn omdat er veel droge stof en veel leerwerk bij zit.

Mloei, beter een cup a soupje dan een chocoladereep of chocolademelk Knipoog Hoewel ik me zelf ook niet alles ontzeg, zolang het maar met mate is.

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 20:48

ik denk je hart uk. want als je later iets gaat doen met in je achterhooft: "ik heb mijn hart nooit gevolgd en niet gedaan wat ik ECHT wou doen" is het ook niet leuk om heelj e leven daarmee door te gaan. jij alleen kan dat beslissen he!

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 20:57

Altijd je hart volgen Ukje, dat is wat ik gedaan heb en wat me tot nu toe heel gelukkig heeft gemaakt Ja

Iedereen riep dat het zonde was dat ik na m'n VWO 'maar' PABO ging doen. Ik heb iedereen laten kletsen en ben de PABO gaan doen, omdat ík voelde dat dat mijn roeping was. En dat klopt, ik ben hier volledig op mijn plaats en nu pas lijkt iedereen te zien dat ik de juiste keus heb gemaakt Lachen

Waarom zegt je hoofd rechten? Als jij denkt dat je je in de zorg beter thuis voelt, dan moet je daarvoor gaan! Ze hebben zoveel mensen met bezieling nodig in de zorg!

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 20:59

Meiden, ik ben het zoooooooo zat Clown
Zit echt al vanaf 08:30 achter de pc en moet me nog door het halve Marcus-evangelie heenwerken, niet bepaalde luchtig leesvoer als je al de hele dag bezig bent met van alles en nog wat Gaaaap

En morgen half6 m'n nest uit, heb beloofd m'n pa naar het vliegveld te brengen Dromen Één voordeel; dan ben ik tenminste vroeg wakker en kan morgenochtend even leren voor m'n tentamen, want dat gaat vandaag niet meer lukken Haha!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 21:00

mae, wat de psychologe ook zegt wil ik zegt mijn hoofdje waarschijnlijk dat ik dat moet gaan doen omdat ik me lekker kan verstoppen.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 22:20

Uk ik zou echt doen wat je hart je ingeeft!
Ik doe nu gymnasium en ga volgend jaar ook naar het hbo, omdat ik voel dat het gewoon echt mijn ding is. Mijn verstand zegt ook; hmm, je kan de universiteit best aan, moet je doen joh! Maar ik weet zelf dat ik er niet gelukkig van word. Lachen

Ik heb net lekker een uurtje getennist. Eten was wel goed vandaag, paar dropjes en zuurtjes op maargoed die zijn er wel alweer af. Knipoog

StillSilence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 22:22

Goedeavond! Doei!

Ben bijgelezen, maar zit ondertussen ff de afvallers te eten, en het is nu even reclame. Knipoog

M'n dagje vandaag:
O:OptimelYoghurt met meusli 2 cracottes met eiersalade
T: Appel
L: 4 VK Boterhammen cup a soup chinese tomaat
T: 2 eierkoeken
T: nog 1 eierkoek en een cracotte (?)
A: Penne met een soort kaas/ham/cougette saus, sla
T: Klein plakje zelfgebakken cake
T: Manderijntje Vingers aflikken
Drinken: 2 liter water, 0,5 liter thee
Beweging: Uurtje skaten, uurtje fietsen

Oef, snel haasten, het begint weer.
Fijne avond en tot morgen!

Trouwens, over dat veel nieuwe, ik snap wel wat je bedoelt. Ik las ook al een tijdje mee en nu kan ik het af en toe niet meer bijhouden wie wie is en wat heeft gezegt. Knipoog Maargoed, ik ben hier vooral voor steun en ik wens jullie dat ook allemaal toe. En als ik soms niet reageer is dat helemaal niet persoonlijk bedoelt! Knipoog

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 22:27

StillSilence schreef:
Ben bijgelezen, maar zit ondertussen ff de afvallers te eten, en het is nu even reclame. Knipoog

Bloos!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 22:29

heb je een flinke maaltijd aan!

hihi, waar het hart van vol is....

weltrusten en tot morgen ladies!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 22:29

De nieuwe Combat is trouwens lekkah! Echt ff kunnen knallen. Was wel nodig want had 6 dropjes en 4 kersjes op voor het sporten Knipoog Verder netjes aan de planning gehouden. Alhoewel de lasagne natuurlijk wat calorierijker is dan een hollands pannetje van broccoli en rundergehakt. Maar dat eten we dus morgen, vandaag allebei te laat thuis om te koken..

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 07:20

Mijn planning voor vandaag;
O: 2 vlk boterhammen (kipgehakt), plak ontbijtkoek
T: appel, grapefruit
L: 2 vlk boterhammen (kipgehakt)
T: magere yoghurt
A: ovenpasta
T: koekje

Beweging: paardrijden, fietsen.