Jou benen lijken een beetje op die van mij Sizzy
Ik heb dat ook aan de binnenkant zo, ben benieuwd wat ze meten. Heb geen idee? Zal van de week eens een meetlintje zoeken (en vinden).
Verder zie je er iig top uit! En ik snap wel dat je dat laatste eraf wilt hebben, ik bedoel ik heb volgens andere ook niks te zeuren, maar toch wil ik er wat af. Of iig strakker of het er dunner uit laten zien. Al lukt dat nu volgens mij al wel, want ik heb het idee dat mn billen wat minder worden, Jeuj
Maar ik heb gister ontdekt dat het bij mij eigenlijk zo zit
Ik voel me niet zoveel als dat ik weeg, en ik wil dat de cijfertjes op de weegschaal mijn gevoel bevestigen en dus wat minder aangeven. Klinkt misschien heel stom hoor, dat je jezelf lichter voelt dan dat je bent, maar ja imo klinkt 66 kilo zoveel
Hoop dat iemand snapt wat ik bedoel
Als ik er zo uitzag en 63 kilo woog, vond het ik waarschijnlijk prima
Lekker scheef he
.
Ik heb verder gewoon qua broeken nu maat 38, of in spijkerbroeken maat 30 (soms 29) het is echt net hoe die valt! Qua truitjes heb ik ook iets van 38, soms iets groter, maar dat omdat ik flinke voorgevel heb en het er anders zo uitgerekt uitziet. Dus theoretisch gezien zou ik niet zo mogen piepen maar ja, net wat Sizzy zegt, het zijn bij mij ook maar een paar kilo's die eraf moeten.