Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bopje schreef:Bij mij staat het er ook niet meer bij.
Ik zet het de laatste weken op dat ik geen box wil, want de gerechten spreken mij niet aan. Ik kies bijna altijd voor de supersnel gerechten. De gerechten die mij wel aanspreken en ik speciaal/lekker genoeg vindt om wel iets langer voor in de keuken te staan, moet je voor bij betalen. Dat ben ik dan ook weer niet van plan voor de gewoon door de weekse maaltijden.
Misschien maar eens Dinnerly of Marleyspoon proberen.
Freyr schreef:Bopje schreef:Bij mij staat het er ook niet meer bij.
Ik zet het de laatste weken op dat ik geen box wil, want de gerechten spreken mij niet aan. Ik kies bijna altijd voor de supersnel gerechten. De gerechten die mij wel aanspreken en ik speciaal/lekker genoeg vindt om wel iets langer voor in de keuken te staan, moet je voor bij betalen. Dat ben ik dan ook weer niet van plan voor de gewoon door de weekse maaltijden.
Misschien maar eens Dinnerly of Marleyspoon proberen.
Ik heb dit dus ook! Echt al weken geen box meer, niets wat mij écht aanspreekt zit erbij. En voor half half vind ik de prijs gewoon te hoog.
Duhelo schreef:Bummer, ik had de box voor 1 persoon (en kreeg voor 2), maar krijg nu een bericht dat het vanaf 9 april vlees en vis en kaas terug voor 1 persoon toegevoegd worden.
IMAY1990 schreef:Ik vind het vooral voor 1 persoon niet te betalen. Ik had voor de week van 9 april nog een keer korting dus ik heb hem nu voor €5 meer dan maar op 2 personen gezet voor de week, maar daarna ben ik er echt klaar mee. Zonder korting betaal ik €36,99 voor 1 persoon 3 maaltijden, en voor die prijs kan ik zelf voor een hele week boodschappen doen en bulkproducten zoals rijst en aardappelen over hebben.
Duhelo schreef:Het is wel een feit dat HF duurder is dan zelf boodschappen doen. ik ben zelf echter een ramp, koop nooit de juiste ingredienten voor degelijke maaltijden, zie dat recepten uitstippelen en dergelijke niet zitten en eet dan ook vaak te karig of te ongezond. Dat beetje verschil heb ik er graag voor over.
Toen ik alleen was at ik rustig twee weken van een box voor 2 personen (5 maaltijden).
Nu eten we er vaak met twee van en meestal heb ik dan nog een kleine lunchportie over voor de dag erop.