Een toetje zo spontaan in de middag (dus niet na een warme maaltijd) kan ik dan weer wel verdragen... Echt heel apart
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Een toetje zo spontaan in de middag (dus niet na een warme maaltijd) kan ik dan weer wel verdragen... Echt heel apart

of maken ze daar geen choco van?
zooo lekker is dat!
(zaten er een paar van in het topic toch?) Magrathea schreef:Jeetje, dat klinkt vervelend. Was het Van der Valk ofzo?![]()
Heel veel succes aan de veganchallenge deelnemers(zaten er een paar van in het topic toch?)
Dit zou mijn eerste sinterklaas snoepgoed maanden worden dat ik 100% vegan eet en ik zat al enorm te balen toen ik de kilo zakken chocolade pepernoten van de AH in de schappen zag, want verder snoep ik niet zo veel, maar die chocolade pepernoten.... Tot ik bedacht ze zelf te maken!
vult wel enorm trouwens.

puur is ook niet mijn favo inderdaad.
waarom hoor ik dit nu pas... Sorry weegschaal
En beter toch dat het vullend is, dan eet je hem niet in een keer op haha
de lactose vrije afdeling is zeker een aanrader in de AH! Al hebben bio winkels ook echt veel verschillende smaken chocola op rijstmelk basis, ook nougat/praliné achtig. 
bij deze het receptje.
maar houd daar rekening mee met je bodem.
Deoiridh schreef:Woww wat een mooie en creatieve baksels komen hier langs zeg!
Nog even iets. Ik ben nu mijn eten aan het tracken, maar merk dat het niet heel makkelijk is (voor mij) om aan voldoende eiwit te komen. Hoe doen jullie dat?
Ik weet van noten, bonen etc. Maar noten bevatten relatief niet eens zo heel veel eiwit. Wel veel vetten. (niet dat ik de vetten als een probleem zie, maar meer de verhoudingen.)