8nnemiek schreef:Net mijn koolrabi geoogst.. 1,5 kilo weegt ieHij is eigenlijk veel te groot geworden, dus ik ben bang dat ie behoorlijk taai is inmiddels..
wat is dan wel een mooie maat om te oogsten? En hoe ziet het geoogste monster eruit

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
pmarena schreef:Ik zoek eigenlijk iemand die hem zelf wil uitgraven, dat ik alleen het adres hoeft te geven en succes hoef te wensen
Of kappen, dat mag ook
Antheman schreef:pmarena schreef:Ik zoek eigenlijk iemand die hem zelf wil uitgraven, dat ik alleen het adres hoeft te geven en succes hoef te wensen
Of kappen, dat mag ook
Ik zou hem graag willen. Mocht ik naar familie in Hellevoet gaan, dan PB ik je wel of je hem nog hebt. Maar voorlopig ben ik op eigen erf nog te druk.
8nnemiek schreef:Inderdaad grappig dat elke soort zo anders smaakt! Die maxim aardbei geeft echt giga vruchten, ik had er eentje van meer dan 5 cm groot! Maar die zijn toch minder lekker.. erg droog. De temptation zou het lekkerst zijn, maar die vind ik ook niet zoet en sappig genoeg. Ik probeer nu uit te vinden welke echt het lekkerst zijn en veel vruchten geven, en dan ga ik daar in t najaar de uitlopers van uitplanten
avaluna schreef:Hier dit jaar aardbeitjes met donkerroze bloem, maar wel een late soort, zo te zien, weet dus nog niet hoe ze smaken.
Mmm, koolrabi en lekkere kersen.
Hier deze week ook broccoli uit eigen tuin.
Moet verder nog dringend mijn moestuintje uit gaan breiden![]()