Morgen met boodschappen doen maar even kijken. Kruidvat, etos en de Tuinen is er vandaag niet van gekomen dus nu weet ik nog niet waar het goedkoper is
Cheetahfan
Geplaatst: 15-02-14 18:41
Ik haal nu mijn inca-, goijbessen en moerbeien op de markt bij de notenkraam/ Is niet heel duur, en kan ik ook gelijk gedroogd fruit/noten halen.
Wie trouwens nog een lekker broodbeleg/dipje zoekt: Pompoenhummus van de ah! Heerlijk op brood/crackers of om wortel/komkommer/tomaat in te dippen!
Mug cake is ook jummie trouwens: eitje kloppen, banaan erdoor prakken, eetlepel of 4 havermout erbij (ik kijk altijd of het een beetje een goede substantie is ), lekkere dingen erin (gedroogd fruit, cacao nibs, soms noten maar dat vind ik zelf minder lekker daarin) en dan 2 tot 2,5 minuut in de magnetron
Ik ben momenteel weer helemaal into m'n havermout met cacao en honing. Zit elke ochtend te genieten Die gezonde mugcake ga ik ook eens proberen binnenkort.
Ik stond hem vanmorgen te maken en bedacht me toen dat ik er ook altijd een eetlepel honing in doe. Dus die moet er nog bij Fijnste san dat ontbijt vind ik dat het erg goed vult. Met de lunch heb im meestal nog geen honger
dan zou ik het inderdaad maar even achterwegen laten phormicola
Century
Geplaatst: 16-02-14 14:12
Paprika's zijn erg gezond en vullen niet. Met name van die kleintjes, daarvan kan ik blijven snoepen (nu vaak 1 euro voor een mooie portie bij de Lidl).
Mmmm, paprika's Ik grijp tegenwoordig idd toch wel snel naar junkfood nu ik zwanger ben, best wel slechte timing om dat te gaan eten Ik ga vaker nu gewoon lekker groentjes pakken. Wat is zo'n topic als dit toch handig afentoe
Misschien kan je jezelf verwennen met spiesjes van olijven en tomaatjes En die gewoon in een bak in de koelkast zetten, om tussendoor van te snoepen om je verbranding bezig te houden. En bij zoete trek helpen dadels enorm bij mij.