Heb niet veel bijzonders te melden.
Ik ga vanavond lekker niks doen

Morgenavond verjaardag van mijn broer.
Gaat moeilijk worden om al die lekkere hapjes te weerstaan, maar ik ga mijn best doen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzy schreef:Enkel houdt het redelijk goed het is meer mijn voet die problemen oplevert. Ik heb de maandag na terugkomst gelijk een afspraak bij de orthopeed staan dus dat is mooi.Nog maar drie weekjes katja, is toch nog best snel gegaan dan! Hoe is het inmiddels met je enkel?
Myra schreef:Welshcobfan schreef:Maris, ik noem 2 crackers eerlijk gezegd geen ontbijt... Kun je niet brood eten aangezien je laat ging eten? Van 2 crackers in de ochtend trek ik iig volledig krom![]()
Ik zou toch proberen nog ergens een boterham of 2 in te plannen, ik vind je planning erg mager. Je moet wel op een gezonde manier afvallen, je lichaam heeft wel gezonde calorien nodigEn ik mis iets heeeeeel belangrijks: fruit!
Ben ik het mee eens, maar ze stond wel laat op, en dan kun je het niet echt rekenen als ontbijt vind ik.
En een italiaanse bol gezond met een glas melk is een prima lunch, alleen het avondeten is minder (maak je de pizza zelf?) en fruit/groente ontbreekt wel