Pivanti: ik had een zes!

En ik weet dat je ook wel een keer wat lekkers mag, maar dan voel ik me direct weer zo slecht. iemand die dit ook heeft?
Heb nou namelijk al ontbijtkoek tussendoor gehad, maar heb echt zin in een cup a soepje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flevogirly schreef:Hihi ik hou soms jullie niet meer bij![]()
Ik voel me nog steeds erg zwak. Ik kan natuurlijk ook nog niet veel eten (en alleen maar vloeibaar). Gelukkig mag ik vrijdag weer normaal eten (naja normaal, natuurlijk niet meer zoveel als eerst enzo).
@Stillsilence: jeetje wat vervelend voor je allemaal. Gecondoleert met je opa en je hond.![]()
@Hilde_q & Faux: sorry dat ik het nu pas zie dat jullie er bij zijn gekomen. Welkom
@romandour: ik begrijp je. En ik denk dat je je het niet moet aantrekken, want ze bedoelen jouw niet. Ze bedoelen meer, zoals ukje al had gezegd, mensen die de instelling hebben dat ze graatmager moeten worden en heel erg weining eten.
Mloei schreef:Chubby: Bedankt!
Flevogirly: Ik hoop dat ik mijn examens ga halen. Ik wil niet nog een jaar op deze school. De school is wel leuk hoor, maar zes jaar word toch wat te veelen al mijn vriendinnen gaan weg dus dat word dan ook een beetje saai.
Ik ga heel hard voor je duimen dat je dit jaar haalt! Heel veel succes!
*gaat even een cup a soepje halen
Flevogirly schreef:@Mloei: ja ik snap je helemaalik wil ook graag van school. Maar school is erg moeilijk voor me. Heb ook vorig jaar 6 weken gemist vanwege een operatie en nu weer net 2 weken gemist en ja dat merk ik toch wel...
Pff ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik heb hele tijd nachtmerries. Vannacht droomde ik dat ik door mensen in elkaar werd geslagen op mijn school, echt eng!![]()
Ik voelde ook veel pijn gewoon in mijn droom (aan mijn hoofd enzo).
Wat doen jullie tegen nachtmerries?? Ze worden namelijk steeds 'echter' bij mij en ik raak er echt verward van. Wat heb ik fout gedaan?
Flevogirly schreef:@Hilde_q: ik heb een maagbandje laten plaatsen 21 maart..
Flevogirly schreef:@Mloei: ja ik snap je helemaalik wil ook graag van school. Maar school is erg moeilijk voor me. Heb ook vorig jaar 6 weken gemist vanwege een operatie en nu weer net 2 weken gemist en ja dat merk ik toch wel...
Pff ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik heb hele tijd nachtmerries. Vannacht droomde ik dat ik door mensen in elkaar werd geslagen op mijn school, echt eng!![]()
Ik voelde ook veel pijn gewoon in mijn droom (aan mijn hoofd enzo).
Wat doen jullie tegen nachtmerries?? Ze worden namelijk steeds 'echter' bij mij en ik raak er echt verward van. Wat heb ik fout gedaan?
Flevogirly schreef:@Hilde_q: met je oma kienen? Wat is dat?
Maar ik heb niet zoveel last hoor (wel gehad) maar gelukkig gaat het nu een stuk beter![]()
Bedankterg lief
romandour schreef:Oke, ik word dus toch ook wel serieus genomen. nou ik ben dus sinds deze week een gezond eet programma gaan volgen met de bedoeling dat ik ook ga afvallen.
o 2vb met jam en smeerkaas en kiwi en thee met zoetje
t ontbijtkoek
l 2vb tosti ham/kaas met beetje curry. rauwkost
t sinaasappel 2kopjes koffie met 1 klontje
a word aardapels met boontjes en rundvlees,toetje optimel
v rijstwafel of ontbijtkoek
verder heb ik vanmiddag heerlijk gewandeld met de wandelwagen in het zonnetje.
doe ook een poging om water te drinken maar vind dit zo niet lekkerrrr.
romandour schreef:ik drink wel thee,maar ik drink sowiezo te weinig denk ik. ben gewoon niet zo'n drinker.
waarom is het eigenlijk beter om een toetje een uur na je avondeten te nemen??