[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mloei

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:26

Romandour: Het kan zijn dat er soms over je heen gelezen word, dat ligt dan echt niet aan jou! ik ben ook nog vrij nieuw en mij negeren ze ook niet hoor. het ligt er niet aan dat je nieuw bent, maar het kan soms zo zijn dat je het even niet ziet
Pivanti: ik had een zes! Lachen was er wel super blij mee, want toen we bezig waren zei ik heel vaak: 'dat weet ik niet' of 'ik snap de vraag niet' Tong uitsteken

En ik weet dat je ook wel een keer wat lekkers mag, maar dan voel ik me direct weer zo slecht. iemand die dit ook heeft?
Heb nou namelijk al ontbijtkoek tussendoor gehad, maar heb echt zin in een cup a soepje Knipoog terwijl we over anderhalf uur ook gaan eten.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:27

Hihi ik hou soms jullie niet meer bij Tong uitsteken

Ik voel me nog steeds erg zwak. Ik kan natuurlijk ook nog niet veel eten (en alleen maar vloeibaar). Gelukkig mag ik vrijdag weer normaal eten (naja normaal, natuurlijk niet meer zoveel als eerst enzo).

@Stillsilence: jeetje wat vervelend voor je allemaal. Gecondoleert met je opa en je hond. Verdrietig
@Hilde_q & Faux: sorry dat ik het nu pas zie dat jullie er bij zijn gekomen. Welkom Haha!
@romandour: ik begrijp je. En ik denk dat je je het niet moet aantrekken, want ze bedoelen jouw niet. Ze bedoelen meer, zoals ukje al had gezegd, mensen die de instelling hebben dat ze graatmager moeten worden en heel erg weining eten.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:30

Romandour, van mijn kant absoluut geen opzet hoor! Sorry!

De B&J schijnt in de bonus te zijn bij de Appie.. Sorry voor de tip! Tong uitsteken

Mloei, een cup a soupje mag er altijd in, zeker de heldere varianten.. Over anderhalf uur pás eten! Juist een mooie tijd voor een tussendoortje..

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:31

@Mloei: je kan best een cup of soup nemen hoor Lachen

Ik vind het super dat het allemaal zo goed gaat met jullie examens! Het zit er dik in dat ik helaas dit jaar niet ga halen Verdrietig

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:32

@Chubby: sorry! Lees nu pas dat je het tegen Mloei zegt Knipoog

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:33

Chubby: Bedankt!
Flevogirly: Ik hoop dat ik mijn examens ga halen. Ik wil niet nog een jaar op deze school. De school is wel leuk hoor, maar zes jaar word toch wat te veel Knipoog en al mijn vriendinnen gaan weg dus dat word dan ook een beetje saai.
Ik ga heel hard voor je duimen dat je dit jaar haalt! Heel veel succes!

*gaat even een cup a soepje halen Knipoog

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:38

Flevogirly schreef:
Hihi ik hou soms jullie niet meer bij Tong uitsteken

Ik voel me nog steeds erg zwak. Ik kan natuurlijk ook nog niet veel eten (en alleen maar vloeibaar). Gelukkig mag ik vrijdag weer normaal eten (naja normaal, natuurlijk niet meer zoveel als eerst enzo).

@Stillsilence: jeetje wat vervelend voor je allemaal. Gecondoleert met je opa en je hond. Verdrietig
@Hilde_q & Faux: sorry dat ik het nu pas zie dat jullie er bij zijn gekomen. Welkom Haha!
@romandour: ik begrijp je. En ik denk dat je je het niet moet aantrekken, want ze bedoelen jouw niet. Ze bedoelen meer, zoals ukje al had gezegd, mensen die de instelling hebben dat ze graatmager moeten worden en heel erg weining eten.

dank je wel Lachen
wat heb je gedaan Ach gut (ben nieuw dusje Bloos )

Mloei schreef:
Chubby: Bedankt!
Flevogirly: Ik hoop dat ik mijn examens ga halen. Ik wil niet nog een jaar op deze school. De school is wel leuk hoor, maar zes jaar word toch wat te veel Knipoog en al mijn vriendinnen gaan weg dus dat word dan ook een beetje saai.
Ik ga heel hard voor je duimen dat je dit jaar haalt! Heel veel succes!

*gaat even een cup a soepje halen Knipoog

veel succes Haha!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:38

@Mloei: ja ik snap je helemaal Haha! ik wil ook graag van school. Maar school is erg moeilijk voor me. Heb ook vorig jaar 6 weken gemist vanwege een operatie en nu weer net 2 weken gemist en ja dat merk ik toch wel...

Pff ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik heb hele tijd nachtmerries. Vannacht droomde ik dat ik door mensen in elkaar werd geslagen op mijn school, echt eng! Verdrietig
Ik voelde ook veel pijn gewoon in mijn droom (aan mijn hoofd enzo).

Wat doen jullie tegen nachtmerries?? Ze worden namelijk steeds 'echter' bij mij en ik raak er echt verward van. Wat heb ik fout gedaan? Verdrietig

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:39

Tot nu valt het me allemaal nog mee Lachen
Straks ga ik samen met mijn oma kienen dus dat zal wat worden Nagelbijten / Gniffelen

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:39

@Hilde_q: ik heb een maagbandje laten plaatsen 21 maart..

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:40

Flevogirly schreef:
@Mloei: ja ik snap je helemaal Haha! ik wil ook graag van school. Maar school is erg moeilijk voor me. Heb ook vorig jaar 6 weken gemist vanwege een operatie en nu weer net 2 weken gemist en ja dat merk ik toch wel...

Pff ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik heb hele tijd nachtmerries. Vannacht droomde ik dat ik door mensen in elkaar werd geslagen op mijn school, echt eng! Verdrietig

Wat doen jullie tegen nachtmerries?? Ze worden namelijk steeds 'echter' bij mij en ik raak er echt verward van. Wat heb ik fout gedaan? Verdrietig

Ik heb dit gehad toen mijn vader overleden was, ik heb er toen niks aan gedaan waardoor ik nu bij een psycholoog ga beginnen Lachen
Praten is het beste medicijn zeggen ze Lachen

Mijn pb-box staat altijd open ook al ken je me niet Ach gut

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:41

Flevogirly schreef:
@Hilde_q: ik heb een maagbandje laten plaatsen 21 maart..

heb je er veel last van Ach gut

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:44

@Hilde_q: met je oma kienen? Wat is dat?

Maar ik heb niet zoveel last hoor (wel gehad) maar gelukkig gaat het nu een stuk beter Haha!

Bedankt Lachen erg lief

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:44

Flevogirly schreef:

Je merkt het indderdaad erg goed als je er een tijdje uit bent geweest. Gelukkig ben ik twee dagen in de week vrij, maar dit was mijn laatste week! volgende week nog één tentamenweek en dan nog één week vacultatief les en dan vakantie voor de examens Tong uitsteken

Ik weet niet wat je kunt doen aan die nachtmerrie's. Ik heb er zelf niet zo'n heel erg last van. Misschien er met iemand over praten?
Ik vind het in ieder geval erg vervelend voor je! Ach gut slaap is namelijk een belangrijke factor.
Als ik een nachtmerrie heb dan weet ik meestal dat ik droom, dus laat ik mezelf weer wakker worden. Ik heb geen idee wat je er tegen kan doen. Sorry!

romandour

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:50

Oke, ik word dus toch ook wel serieus genomen. nou ik ben dus sinds deze week een gezond eet programma gaan volgen met de bedoeling dat ik ook ga afvallen.

o 2vb met jam en smeerkaas en kiwi en thee met zoetje
t ontbijtkoek
l 2vb tosti ham/kaas met beetje curry. rauwkost
t sinaasappel 2kopjes koffie met 1 klontje
a word aardapels met boontjes en rundvlees,toetje optimel
v rijstwafel of ontbijtkoek

verder heb ik vanmiddag heerlijk gewandeld met de wandelwagen in het zonnetje.

doe ook een poging om water te drinken maar vind dit zo niet lekkerrrr. Huilen
Laatst bijgewerkt door romandour op 09-04-08 16:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:51

Flevogirly schreef:
@Hilde_q: met je oma kienen? Wat is dat?

Maar ik heb niet zoveel last hoor (wel gehad) maar gelukkig gaat het nu een stuk beter Haha!

Bedankt Lachen erg lief

uhm ja dat is brabants, het is een soort Bingo maar iemand een kaart vol heeft roep je kien Lachen

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:52

romandour schreef:
Oke, ik word dus toch ook wel serieus genomen. nou ik ben dus sinds deze week een gezond eet programma gaan volgen met de bedoeling dat ik ook ga afvallen.

o 2vb met jam en smeerkaas en kiwi en thee met zoetje
t ontbijtkoek
l 2vb tosti ham/kaas met beetje curry. rauwkost
t sinaasappel 2kopjes koffie met 1 klontje
a word aardapels met boontjes en rundvlees,toetje optimel
v rijstwafel of ontbijtkoek

verder heb ik vanmiddag heerlijk gewandeld met de wandelwagen in het zonnetje.

doe ook een poging om water te drinken maar vind dit zo niet lekkerrrr. Huilen

En thee ? Lachen

Pivanti

Ik vind het er wel goed uitzien hoor Romandour

Mloei

Romandour: je eetpatroon ziet er goed uit. Een toetje kan je beter niet na het avondeten eten, maar een uurtje later.
Maar ga zo door! Lachen

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:54

Heb je net een beebje Romandour?

Menu ziet er goed uit wel! Je zou een zoetje in je koffie kunnen doen, scheelt veel kcal! En je tussendoortjes tussen de maaltijden mogen best wat steviger..

Nachtmerries zijn bijna altijd terug te leiden op spanning in je dagelijks leven. Kun je dat plaatsen? Dan kun je iets doen aan de oorzaak, of je weet dat het van voorbij gaande aard is als je de spanning niet kan wegnemen op het moment (examens bijvoorbeeld)..

Mloei

Romandour: ik zie nou pas dat je in zwolle woont! Lachen En dat je paard word gereden door Anne marije van den Berg! Lachen wat leuk zeg. Ik ken haar een klein beetje aangezien mijn buren nog al contact met hun hebben.

romandour

ik drink wel thee,maar ik drink sowiezo te weinig denk ik. ben gewoon niet zo'n drinker.

waarom is het eigenlijk beter om een toetje een uur na je avondeten te nemen??

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:56

romandour schreef:
ik drink wel thee,maar ik drink sowiezo te weinig denk ik. ben gewoon niet zo'n drinker.

waarom is het eigenlijk beter om een toetje een uur na je avondeten te nemen??

Tja dat weet ik eigenlijk niet zo goed Bloos Maar heb het eens een keer gelezen bij voedingscentrum ofzo?

romandour

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:57

Mloei: ohw kom je uit Wezep dan? Ja Anne rijdt mijn paard met een kleintje ben ik te druk om fanatiek te rijden. En ik beleef er zelf ook heel veel plezier van als anne hem rijd. Ga vaak naar concours kijken.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:57

Dan wordt je eten minder goed verteerd ofzo iets was het??