Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzy schreef:Sizzy schreef:Mijn dagje vandaag:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: -
L: 4 wasa volkoren crackers met huttenkase/tomaat en filet americain/komkommer en een kopje kippensoep
t: mandarijntjes
D: maaltijdsalade met italiaanse kip
t: appel
Bew: fietsen, veel studeren en nog even naar Shancet
Mocca schreef:Inderdaad Sizzy, erg weinig hoor!
Mijn uiteindelijke dag;
O: 1 cracker (ham), krenteboterham en plakje ontbijtkoek
T: -
L: 3 crackers (1 kruidenboter, 2 achterham), plak kruidkoek
T: pakje samson en gert koekjes
T: plakje kruidkoek
T: appel en wat kruidnoten
A: gekookte aardappels, rundergehaktval en bloemkool met pindasaus
T: magere yoghurt, mandarijntje
Rare verdeling van tussendoortjes, want ik had om 12 uur een SE en dus om 11 uur geluncht. Als ik erna pas lunch knort mijn maag vreselijk en dat is nogal vervelend in zo'n doodstil lokaal.
Daarna pakje samson en gert koekjes op, en toen naar het asiel voor vrijwilligerswerk. Daar plakje kruidkoek op, en bij thuiskomst een appel en wat kruidnootjes. Wel over de middag verdeeld dus!
Marjo_x schreef:ik voel me zo bah
Net foto's gemaakt met een mooie slanke vriendin van me en nu voel ik me echt een vet lelijk monster naast haar .. Bah
Najah, tis weer wat extra motivatie..
Sizzy schreef:Mijn dagje vandaag:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: -
L: 4 wasa volkoren crackers met huttenkase/tomaat en filet americain/komkommer en een kop kippensoep
t: mandarijntjes
D: maaltijdsalade met italiaanse kip en een beetje feta kaas
t: 1 snoepje
t: appel
Bew: fietsen, veel studeren en nog even naar Shancet
Wind schreef:Marjo_x schreef:ik voel me zo bah
Net foto's gemaakt met een mooie slanke vriendin van me en nu voel ik me echt een vet lelijk monster naast haar .. Bah
Najah, tis weer wat extra motivatie..
Ooh, dat heb ik ook vaak! Ik moet ook niet gaan stappen met mijn mooie slanke vriendinnen, dan krijgen zij alle aandacht en ik voel me nog ellendiger.
Gewoon volhouden!
Sizzy schreef:Ja + een dikke laag huttenkase/filet americain en een kopje soep. Lijkt mij niet weinig?