als je ze te klein vindt nog even laten hangen. Maar qua smaak zouden ze niet te groot moeten zijn. Lekker doperwten uit de moestuin... even kort koken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
als je ze te klein vindt nog even laten hangen. Maar qua smaak zouden ze niet te groot moeten zijn. Lekker doperwten uit de moestuin... even kort koken

) En wonder boven wonder groeien mijn met meeldauw besmette kruisbessen door
De meeldauw is als vlies opgedroogd en laat enigszins los/makkelijk af te wrijven. Dus ik heb nog hoop op een oogst. Mijn tomaatjes hebben het licht ook gezien en groeien, paprika minder. 3 koolrapen hebben het verplanten overleeft en doen hun best. De nieuwe lichting galia meloenen zijn ook weer bezig het loodje te leggen

branka16 schreef:Mensen![]()
Mijn aardbeien plantjes kleuren helemaal geel, what happend
Zitten geen beestjes in en krijgen elke dag water, ook zitten er gaten in de pot dus verzuipen kunnen ze ook niet.
Ook mijn cherrytomaten plant word aan de onderkant al wat geel.
Is het nou te koud of?
Hellup
pmarena schreef:Branka, heb je ook net onder de grond gekeken of daar niks je plantjes aan zit te tasten?
Dat was bij mij dus het geval bij een paar dingen, zaten er naaktslakken net onder de aarde de boel door te vreten

Hij is eigenlijk veel te groot geworden, dus ik ben bang dat ie behoorlijk taai is inmiddels..