Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_Orumster schreef:Tomaat 100gram is 1.9gr khd, ui 1.5gr/100gr...
phormicola schreef:Forumster, als jij mij een abstract van een echt goede, langdurige, klinische studie kan geven waarin staat dat meer dan 1.2 gr per kg lichaamsgewicht aan eiwitten slecht is, dan geloof ik je. Tot dan moet je gewoon 100-160 gr eiwithoudend voedsel bij elke maaltijd eten
Ik snap ook echt niet waarom je zo panisch bent voor vet. Als je kh arm gaat eten (en je kh moeten echt verder naar beneden) dan heb je dat vet keihard nodig. Ga in roomboter bakker of kokosolie. Alle andere olieën kun je beter koud gebruiken.
Je kunt niet eerst bang zijn voor vet en daarna ook nog eens de kh verminderen én denken dat je niet teveel eiwitten mag eten. dan blijft er natuurlijk bar weinig over om te eten. En helaas is dit het resultaat van een ES denk ik. Het is iig geen gezond denkpatroon.
Echwel schreef:http://www.koolhydraten.nl/
Wat ook best eens mag als lekkertje is optimelvla met ongezoete slagroom, werkelijk een tractatie.
Helaas Forumster ben ik het met bovenstaande eens en zeg ik nogmaals zoek hulp bij je voeding, niet via inernet maar in het echie