Ik zou toch proberen nog ergens een boterham of 2 in te plannen, ik vind je planning erg mager. Je moet wel op een gezonde manier afvallen, je lichaam heeft wel gezonde calorien nodig

Wat gooi je op je broodje gezond?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:Maris, ik noem 2 crackers eerlijk gezegd geen ontbijt... Kun je niet brood eten aangezien je laat ging eten? Van 2 crackers in de ochtend trek ik iig volledig krom![]()
Ik zou toch proberen nog ergens een boterham of 2 in te plannen, ik vind je planning erg mager. Je moet wel op een gezonde manier afvallen, je lichaam heeft wel gezonde calorien nodigEn ik mis iets heeeeeel belangrijks: fruit!
benangelique schreef:[LZP] vraagje aan mensen die *veel* afgevallen zijn.
en daar is weer zo'n geweldig topic! kan toch mijn mond niet houden....
Pebblesther schreef:Ik ben gisteren de mist ingegaanm'n vader was jarig en ik kon het niet laten. Heb een stukje taart (vlaai) gehad, verder een paar handjes (light) chips, van die zoute stokjes, 2 stukjes kaas, 2 stukjes worst. Maar vanaf vandaag ga ik er weer tegenaan.
Myra schreef:Pebblesther schreef:Ik ben gisteren de mist ingegaanm'n vader was jarig en ik kon het niet laten. Heb een stukje taart (vlaai) gehad, verder een paar handjes (light) chips, van die zoute stokjes, 2 stukjes kaas, 2 stukjes worst. Maar vanaf vandaag ga ik er weer tegenaan.
Is dat zo erg?
Je moet je niet al die dingen gaan verbieden, af en toe taart kan toch echt wel en dat moet je ook kunnen beseffen. Als je het maar bij een stukje houdt en niet een hele taart
Myra schreef:Pebblesther schreef:Ik ben gisteren de mist ingegaanm'n vader was jarig en ik kon het niet laten. Heb een stukje taart (vlaai) gehad, verder een paar handjes (light) chips, van die zoute stokjes, 2 stukjes kaas, 2 stukjes worst. Maar vanaf vandaag ga ik er weer tegenaan.
Is dat zo erg?
Je moet je niet al die dingen gaan verbieden, af en toe taart kan toch echt wel en dat moet je ook kunnen beseffen. Als je het maar bij een stukje houdt en niet een hele taart
Madeira_ schreef:Helemaal met jouw eens Myra. Sterker nog; elke vrijdag eet ik iets wat ik echt lekker vind, en rest van de week gezond. Ik kreeg deze tip van mijn dietiste om gewoon af en toe wat lekkers te eten
Myra schreef:Madeira_ schreef:Helemaal met jouw eens Myra. Sterker nog; elke vrijdag eet ik iets wat ik echt lekker vind, en rest van de week gezond. Ik kreeg deze tip van mijn dietiste om gewoon af en toe wat lekkers te eten
Precies
Zoals ik nu heerlijk geniet van 2 engelse dropjes
En ik moet zeggen, nu de laatste paar dagen weer goed gaan met het eten (geen grote vreetbuien o.d.) dat ik veel meer geniet van 2 kleine snoepjes.