[HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Girley_

Re: Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op dieet#5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 16:19

Maureen, omdat je het gaat proberen krijg je toch nog een reactie van me. Je bent geen kuddedier toch? Waarom moet je hetzelfde doen als de rest? Lekker voor je ouders trouwens dat je je eten weggooit...Plan je dag morgen in zoals sok heeft gezegd, daarna bouw je langzaam op. Dus geen brood weggooien.... Die lolly kan daar wel bij hoor als je het niet kan laten staan! Maar sla je brood en fruit zeker niet over maureen.

Los even daarvan, ik lees in je stukje een herkenbaar verdriet: ' eerst viel het thuis wel op dat je niet at maar nu let niemand er meer op' ....Pas op hiermee, ik heb zelf ervaren dat je over deze dingen moet leren praten, kun je dit niet een keer met je ouders bespreken hoe jij het ervaart?

edit: McFleurie was me voor, ik sluit me aan....

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 16:27

ja die hebben we wel 1 op school
ik wil even kijken of dit eet patroon me gaat bevallen en of ik het vol ga houden zo niet moet ik er toch eens over gaan praten.
thuis schepte ik eerst altijd zelf op maar een beetje en dan at ik zo langzaam dat ik alvast de tafel ging afruimen en dan wat ik in me mond had snel uitspuggen. nu moet ik meer eten en scheppen zij fort voor me op. ik vind het wel veel maar eet het toch wel op.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 16:28

GVD net een enorme vreetkick gehad... 6 sneeën brood op met gebraden gehakt Boos! En het is niet eens zo dat ik te weinig heb gegeten vandaag, heb al 6 boterhammen op, dus lijkt me niet dat dat te weinig was... grrrr Boos!

Nou ja het zijn iig boterhammen en geen zakken chips ofzo, dat scheelt weer iets... íets gezonder...

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 16:29

was dat je avond eten of moet je dat ook nog eten?
anders gewoon wat meer proberen te bewegen vandaag

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 16:31

De komende uren heb jij je buikje wel vol scarlet Knipoog Wat voor brood is het? Bij mij ligt het heel erg aan hoe donker en zadig het brood is hoeveel brood ik kan eten... Zet mij aan het wit/licht bruin brood en ik eet ook 6 sneetjes weg hoor!
Morgen weer een dag....laat het je dag niet verpesten hoor! Ach gut

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 16:33

Nee moet ook nog avondeten. Als 't mn avondeten was geweest was 't niet zo erg geweest Tong uitsteken

Meer bewegen gaat niet lukken, moet nog ontzettend veel voor m'n studie doen en ben best moe (wat doe ik dan hier? goeie vraag). En ik ben ontzettend lui.

Uh.. oerbrood donker van de plus? Clown met zaadjes en dingetjes erop Tong uitsteken Brood vreet ik zó weg, heb er ook eigenlijk nooit een vol gevoel van, maar van andere dingen heb ik dat helemaal niet dus ja... nee het verpest m'n dag ook niet, alleen ik vind 't zo'n zonde omdat ik al genoeg had gegeten Koe

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 16:36

McFleurie schreef:
@LA: ik ben het helemaal met je eens, maar vind mezelf hypocriet om te zeggen als ik meedoe eigenlijk. Ik ben absoluut bezig om me lekker(der) in mn vel te voelen en dat gaat ook steeds beter, tov van het begin eigk best goed, maar ik ben de laatste paar maanden ook best wel veel bezig met mn punten (ipv calo's) en de weegschaal. Ik weet dat het slecht is en ik wil er ook vanaf, maar daar moet ik nog even aan werken. Dussehh mag ik over een poosje instromen?? Lachen

Komt vanzelf dan meis Lachen Bewust zijn is al stap 1...

Hahha scarlet je bent grappig, kan je als avondeten niet een gevulde salade eten? En een beetje buikspieren trainen tijdens het 'studeren/bokken' is niet zo vermoeiend toch Tong uitsteken

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 16:39

Salade eet ik al vanavond, dat was al het plan, met een beetje lasagna Lachen Dus ik ben bang dat er niet zo veel aan te redden valt! Hoe train je je buikspieren als je zit? Tong uitsteken

Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 16:43

aanspannen ontspannen aanspannen ontspannen
ofzo? Huilen van het lachen

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 16:44

Werkt dat?

waterval123

misschien wel. bij kontspieren igg wel

Girley_

Benen strekken en van boven naar beneden laten gaan, en daarna rondjes draaien met je benen....Het is niet ideaal zo, kan je niet op de bank gaan liggen? Lui ding Tong uitsteken

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 16:45

Rechtop zitten en buik aanspannen Haha!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 16:47

Ik ben nou eenmaal ontzettend lui, vooral als ik lekker warm binnen zit en net 2x natgeregent ben Schijnheilig

*gaat maar eens rechtop zitten dan

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 16:49

Sizzy schreef:
Mijn dagje vandaag:

O: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: -
L: 4 wasa volkoren crackers met huttenkase/tomaat en filet americain/komkommer en een kopje kippensoep
t: mandarijntjes
D: maaltijdsalade met italiaanse kip
t: appel

Bew: fietsen, veel studeren en nog even naar Shancet

Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 17:04

Is dat niet een beetje weinig Siz??

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 17:06

Sizzy kun je er niet wat bijdoen? Tussendoor nog een cracker met beleg, soep of een boterham? Ik vind het ook wat magertjes....

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 17:08

LittleAnn schreef:
Mijn dag:
o: magere yoghurt met muesli grote bak
t: arepa di pampuna (pompoenpannenkoek, tractatie)
l: warm eten, rijst met kip en groenten
a: edit: borrel van het werk met een buffetje...ik hou het netjes: geen alcohol en geen vette dingen...

Beweging: dansen met vriendje

Waarom zijn die dingen zo lekkerrrrr Clown

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 17:12

welke? waar? Tong uitsteken

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 17:17

Moschino schreef:
@Liedje; de meeste kaas is niet vegetarisch Knipoog er zit vaak Stremsel in, dat komt uit de maag van kalfjes geloof ik Ja

Maaaar..
Jullie raden nooit wat ik ga doen Vork
Ik gaaaa hardlopen Haha!
Heb zo'n leuk Start-to-Run-programma'tje om mn Ipod gezet en vandaag ga ik het proberen. Les 1 voor beginners Vork

Tot straks (als ik het overleef) Doei!

Ik heb het ook een tijdje gedaan en het is idd echt super goed voor je! Je merkt echt dat je conditie enorm vooruit gaat! Daarom baal ik ook zo dat ik het nu niet meer kan door blessures enz..

Wat een reacties allemaal weer zeg..
Even korte reactie van mijn kant: Succes in de relatieproblemen, succes als je aangekomen bent en niet weet waar het aan ligt (weet hoe frustrerend het is!. pascaline goed doorzetten! Maureenn, goed dat je gaat proberen wat meer te eten!

Zelf heb ik echt een rotdag vandaag. Voel me helemaal geradbraakt van de spierpijn enz. Iedereen liep vandaag ook tegen mn elleboog aan of knuffelde de me in ene of raakte me weer aan wat allemaal ongelofelijk pijn deed en ook op school was het enorm doelloos.. Wel 2 toetsen gemaakt gelukkig waardoor ik er nog maar 2 hoef in te halen. Mijn 'eetdagje' was gelukkig wel redelijk..
O: 2 bb appelstroop en klein beetje yoghurt
T: 2 bb kipfilet en een stukje komkommer
L: 2 bb slankie en light jam en een appel
T: tomaat en 2 dunne plakjes ontbijtkoek
A: macaroni (McFleuriej, ik kom er niet uit, hoeveel punten zijn het? met rundergehakt is het) en een bakje yoghurt
T: kiwi en een stukje speculaas denk ik want mn moeder heeft van die brokken gekocht Bloos
B: helemaal niets.. Maar misschien toch nog een uur wandelen zometeen. Heb alleen veel spierpijn, maar misschien is het wel goed.

Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 17:28

macaroni is 2 per 100 gram gekookt en dan gehakt apart rekenen Knipoog
Echt vervelend dat je je zo brak voelt joh! T is op zich niet echt onlogisch natuurlijk, maar toch. Kan me voorstellen dat al dat contact met je elleboog het ook niet echt beter maakt allemaal.
Nja t gaat weer over, dat is het belangrijkste Lachen

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 17:32

LittleAnn schreef:
Mijn dag:
o: magere yoghurt met muesli grote bak
t: arepa di pampuna (pompoenpannenkoek, tractatie)
l: warm eten, rijst met kip en groenten
a: edit: borrel van het werk met een buffetje...ik hou het netjes: geen alcohol en geen vette dingen...

Beweging: dansen met vriendje

Die dus denice Clown

Luuzje toch... wel echt goed dat je die toetsen nog hebt gemaakt!! nog maar eentje om in te halen, super toch! Kan me voorstellen dat je pijn hebt, neem een pijnstiller en ga lekker chillen de rest van de dag!! Ik zou alleen gaan wandelen als je je goed genoeg voelt, je hebt je lijf al flink geforceerd vandaag he!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 17:52

Gek toch hoe dat 'niet eten' zo erg leeft bij jongeren op de middelbare school Scheve mond Ik zie het echt overal (opkomend docent Nederlands) Op scholen zelf, maar ook op maneges of in friettenten. Kinderen die dan 1 frietje met zijn driën gaan delen omdat ze anders te dik worden. Verdrietig
Bah wordt daar niet vrolijk van!

Moschino schreef:
Nouja.. ik vind niet echt dat ik te weinig eet.. ook voordat ik ging dieeëten zat ik na 2 broodjes ééécht wel vol en hoefde er ook voorlopig niets meer bij.
Bedoel je hier met een broodje zo'n zacht puntje? Zoja, dat is ook niet zo gek want een wit puntje bevat veel meer energie (in de vorm van kcal) dan een bruine boterham. Hoeveel precies weet ik niet uit mijn hoofd trouwens.

Goed trouwens dat je met start2run bent begonnen! Ik heb voor de vakantie heel het traject uitgelopen en kon toen 45 minuten rennen zonder écht moe te zijn. beetje jammer dat ik daarna de tijd niet meer had en nu geen motivatie meer ervoor. Ik vind het te koud buiten, er gaat veel tijd in zitten en ik heb wel dingen te doen die ik nóg leuker vind. Clown

Mijn dag, ik was pas om 12.00 uur uit bed Schijnheilig :
o: /
t: /
l: 3x boterham met philadelpia, 2x plak koek, glas melk
t: evergreen, appeltje, 5 chocopepernoten (niet gelukt dat niet snoepen Clown )
d: gebakken krieltjes met uitjes en champignons, worteltjes en de rest is mij nog onbekend

Beweging: Iets van een half uur rijden ofzo, weinig dus.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 18:09

Aanpassing Haha!

o: glas hero fruitontbijt
t: stuk gevuld speculaas (kreeg ik bij oppaskindjes)
t: pakje milkbreak
l: 4 vb eiersalade
t: appel, sinaasappel
a: schaaltje appelmoes, macaroni, kaasburger Vingers aflikken
t: yoghurt
Laatst bijgewerkt door Spetterlover op 17-10-07 18:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 18:14

Annetje schreef:
Kinderen die dan 1 frietje met zijn driën gaan delen omdat ze anders te dik worden. Verdrietig

Doe ik alleen als ik niet zoveel trek heb.. dan deel ik er wel eens 1 met een vriendin, ook lang geleden trouwens Tong uitsteken
Als je niet dik wil worden, moet je geen friet eten, dan neem je maar een bruin broodje ei/tomaat bijvoorbeeld.. ben het met je eens dat dat soort dingen echt slecht zijn!

Verder, die 5 chocopepernoten, boeiend, het waren er 5 en geen hele zak! Haha!
Goed toch, dat je kon stoppen Knipoog