Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
McFleurie schreef:@LA: ik ben het helemaal met je eens, maar vind mezelf hypocriet om te zeggen als ik meedoe eigenlijk. Ik ben absoluut bezig om me lekker(der) in mn vel te voelen en dat gaat ook steeds beter, tov van het begin eigk best goed, maar ik ben de laatste paar maanden ook best wel veel bezig met mn punten (ipv calo's) en de weegschaal. Ik weet dat het slecht is en ik wil er ook vanaf, maar daar moet ik nog even aan werken. Dussehh mag ik over een poosje instromen??
Sizzy schreef:Mijn dagje vandaag:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: -
L: 4 wasa volkoren crackers met huttenkase/tomaat en filet americain/komkommer en een kopje kippensoep
t: mandarijntjes
D: maaltijdsalade met italiaanse kip
t: appel
Bew: fietsen, veel studeren en nog even naar Shancet
LittleAnn schreef:Mijn dag:
o: magere yoghurt met muesli grote bak
t: arepa di pampuna (pompoenpannenkoek, tractatie)
l: warm eten, rijst met kip en groenten
a: edit: borrel van het werk met een buffetje...ik hou het netjes: geen alcohol en geen vette dingen...
Beweging: dansen met vriendje
Moschino schreef:@Liedje; de meeste kaas is niet vegetarischer zit vaak Stremsel in, dat komt uit de maag van kalfjes geloof ik
Maaaar..
Jullie raden nooit wat ik ga doen
Ik gaaaa hardlopen
Heb zo'n leuk Start-to-Run-programma'tje om mn Ipod gezet en vandaag ga ik het proberen. Les 1 voor beginners
Tot straks (als ik het overleef)
LittleAnn schreef:Mijn dag:
o: magere yoghurt met muesli grote bak
t: arepa di pampuna (pompoenpannenkoek, tractatie)
l: warm eten, rijst met kip en groenten
a: edit: borrel van het werk met een buffetje...ik hou het netjes: geen alcohol en geen vette dingen...
Beweging: dansen met vriendje
Moschino schreef:Bedoel je hier met een broodje zo'n zacht puntje? Zoja, dat is ook niet zo gek want een wit puntje bevat veel meer energie (in de vorm van kcal) dan een bruine boterham. Hoeveel precies weet ik niet uit mijn hoofd trouwens.Nouja.. ik vind niet echt dat ik te weinig eet.. ook voordat ik ging dieeëten zat ik na 2 broodjes ééécht wel vol en hoefde er ook voorlopig niets meer bij.
Annetje schreef:Kinderen die dan 1 frietje met zijn driën gaan delen omdat ze anders te dik worden.