T- 100 gram milka caramel

L- 60 gram havermout met chia en ananas, dat is echt lekker!
A- klein beetje spaghetti carbonara en een salade met van alles en nog wat!
Ik wil binnenkort ook vegaburers maken! Weet iemand als je ze ook kunt invriezen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Leonie schreef:O: havermout met yoghurt, kaneel, lijnzaad en banaan.
L: Bord tomatensoep (uit blik), met 1 snee brood met wat kruidenkaas erop om te dippen. En twee sneeen notenbrood waarvan 1 met een gekookt ei, en een met een beetje pesto.
A: 2 Witlof rolletjes met ham en kaas uit de oven, met een grote opscheplepel gebakken aardappeltjes en een gekookt ei.
B: Niet veel alleen net even gefietst naar de winkel
D: Water en thee
Lunch was nog al groot, vandaar weinig tussendoortjes.
Verder doe ik ook niet veel als leren dus ik denk dat dit wel genoeg zal zijn.
Mocht ik echt honger krijgen pak ik nog een kwart honing meloen.
Sonja_vR schreef:even voor de zelfmakers wat betreft vegaburgers, ik raad aan gedroogde bonen en kikkererwten te gebruiken, die minstens een nacht te laten weken (of savonds in het water zetten en de volgende avond voor je eten verwerken, kan ook prima)
en dan geweekt, maar niet! gekookt te verwerken.
dan heb je vrijwel geen meel nodig![]()
gekookte of blik bonen/erwten zijn al gaar en super zompig, dat blijft heel slecht plakken/in vorm, vallen heel snel uit elkaar tijdens het bakken
zelfde met falafel, geweekte peulvruchten gebruiken, geen gare, dan kun je echt makkelijk mooie balletjes maken.
garen doe je toch nog met het bakken ,
Many schreef:Planning vandaag:
O: havermout met rijstmelk, appel, lijnzaad en kaneel; gekookt ei
T: 2 mandarijnen
L: 100gr kikkererwten, 100gr witte kool, anderhalve winterwortel en een sesam/honingdressing
T: banaan, 15 amandelen
A: ik eet bij een collega, weet alleen dat ze halloumi gaat maken, verder is het een verrassing Werd een quinoasalade met spinazie, abrikozen, walnoten, ui en gegrilde halloumi![]()
T: 2 blokjes pure chocolade
Sonja_vR schreef:even voor de zelfmakers wat betreft vegaburgers, ik raad aan gedroogde bonen en kikkererwten te gebruiken, die minstens een nacht te laten weken (of savonds in het water zetten en de volgende avond voor je eten verwerken, kan ook prima)
en dan geweekt, maar niet! gekookt te verwerken.
dan heb je vrijwel geen meel nodig![]()
gekookte of blik bonen/erwten zijn al gaar en super zompig, dat blijft heel slecht plakken/in vorm, vallen heel snel uit elkaar tijdens het bakken
zelfde met falafel, geweekte peulvruchten gebruiken, geen gare, dan kun je echt makkelijk mooie balletjes maken.
garen doe je toch nog met het bakken ,