Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dressagelady schreef:O. Smoothie aardbei/mango/sinaasappel/yoghurt/chiazaad/havermout, 2 meergranen rijstwafels met kaas, rooibosthee
T. 0.5l water
L. 2 geroosterde vk boterhammen met kaas + komkommer, waldkorncracker met brandnetelkaas, smoothie aardbei/mango/sinaasappel/yoghurt/chiazaad/havermout
T. 0.5l water, appel, magere kwark met blauwe bessen, klein beetje pure hagelslag
A. Biologisch volkoren pasta met tonijn/tomaat/champignons/pesto/courgette/paprika
T. Rooibosthee, blauwe bessen, klein schaaltje chips, water
B. Stallen mesten, 60min paardrijden, spinningles 45min, 50min met de hond lopen
Bhriseis schreef:@ Judith: het is bij mij verergerd toen ik een halfzacht gekookt eitje aan het eten was, en blijkbaar was zo'n rode spikkel inclusief sliert halfzacht gekookt... en toen slurpte ik die rode spikkel naar binnen, en ik kreeg het niet doorgesliktIk voel me al naar van eieren, maar sinds die dag hoef ik ze niet meer
![]()
Gast7391: wat doet spelt precies in havermout? Is het om vol te zitten of heeft het andere fantastische eigenschappen in havermout?
Judith_ schreef:Planning voor vandaag:
O: 3 in de pan- pannekoekjes van banaan, ei ( die ik dus eerst gecontroleerd heb) havermout en blauwe bessen.
T: Niks ivm wat later ontbijt en vroege lunch.
L: 3 speltboterhammen (zelfgebakken) met pindakaas en komkommer en hummus en komkommer + gekiemde afalfa
T: Bio granen koek en worteltjes ( niet veel aangezien ik voor een onderzoek op school niet teveel eten in mijn maag moet hebben)
A: Volkoren pasta met een zelfgemaakte rode saus van tomaten, tomatenblokjes, knoflook, ui, wortel, courgette en champignons. + verse kruiden.
T: Denk een stukje pure chocolade.
B: 30 min wandelen, 20 min op crosstrainer en vanavond een salsales.
Judith_ schreef:Planning voor vandaag:
O: 3 in de pan- pannekoekjes van banaan, ei ( die ik dus eerst gecontroleerd heb) havermout en blauwe bessen.
T: Niks ivm wat later ontbijt en vroege lunch.
L: 3 speltboterhammen (zelfgebakken) met pindakaas en komkommer en hummus en komkommer + gekiemde afalfa
T: Bio granen koek en worteltjes ( niet veel aangezien ik voor een onderzoek op school niet teveel eten in mijn maag moet hebben)
A: Volkoren pasta met een zelfgemaakte rode saus van tomaten, tomatenblokjes, knoflook, ui, wortel, courgette en champignons. + verse kruiden.
T: Denk een stukje pure chocolade.
B: 30 min wandelen, 20 min op crosstrainer en vanavond een salsales.