Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bijvoorbeeld 150 g kwark met een bakje vers fruit, heerlijk en vult heel goed.
Bhriseis schreef:Heeft iemand soms ervaring met Ashwagandha-poeder? Ik lees veelbelovende dingen, en het is binnenkort te koop op body&fit shop.
Maar ik ben altijd te vinden voor meer energie, dus ik ga het deze week maar eens bestellen, samen met de cacaonibs (als ik de code van mijn pinpas terugvind...)
Wilde trouwens nog even zeggen dat ik blij voor je ben dat alles goed is met de baby en dat je je zo goed voelt!
Zal vandaag weer is even bij lezen in het sportverslaafden topic, is bijna niet te doen zo hard dat jullie gaan! 

Morrow_Less schreef:Ik had even een vraagje
Ik heb smiddag's nooit veel tijd om te lunchen dus neem ik van thuis altijd mijn boterhammen mee. Maar nu zijn die alledaagse sneetjes, met kaas en confituur niet zo gezond. Heeft er iemand een snel en makkelijk alternatief voor die eeuwige boterhammen
Verder kan je ook evt een omeletje maken en die oprollen. Ook zijn wraps super fijn en lekker. Genoeg keuze!
Vanmiddag was ik toevallig thuis en toen heb ik een heeeerlijke rijstsalade gemaakt met veel groente. Lekkerr!
Tot mijn grote ongenoegen hebben ze bij de Lidl geen quinoa