Jaaa het dansen bevalt echt goed Maar nu ik mezelf gewoon een poosje een schop onder m'n hol heb gegeven om te sporten ben ik er zo aan gewend en vind ik het zo heerlijk dat ik er gewoon naar uitkijk om te gaan Maar er zijn teveel leuke dingen in de sportschool Vind dat Kickboksen nu ook echt te gek! Dat blijf ik ook doen En dan nog het spinnen en tae bo Leukleukleuk
Hihi, Wendy stuitert weer helemaal nee fijn meis, dat Zumba zo leuk is! En datzelfde wat jij hebt probeer ik nu ook te bereiken: gewoon jezelf schoppen om te gaan tot je in zo'n ritme zit dat je sowieso toch wel gaat
Hahahaha jaaa! Spinnen, fitness en tae bo vind ik leuk Maar van Zumba en Kickboxen ga ik echt helemaal stuiteren Viel al meer mensen op dat ik met zo'n mega grijns door de sportschool liep te stuiteren
Maar ingrid, je moet ook iets vinden wat je écht leuk vind Als je iets helemaal te gek vind ga je sneller dan dat je 't doet omdat het 'moet' En proberen met iemand samen te gaan anders? Ik ben begonnen met 2 keer in de week met 2 vriendinnen en 1 keer alleen.. En óók gaan als zij afzeiden enzo en zo beetje opgebouwd Nu ga ik bijna elke dag
Maar je kan toch ook in de avond gaan? En het weekend? Of Start To Run gaan doen? Het mooi weer komt er weer aan dus dan is buiten lopen ook wel heel lekker
Ik ga op dinsdagavond,vrijdagavond en zondag En sowieso samen met mn moeder
En op zich vind ik fitness gewoon leuk, bodypump ook, maar dat wordt op rottige tijden gegeven En vanaf zondag ga ik spinnen Alleen het jammere is...bijv. bodypump wordt dan woensdag en donderdag van 20.00 tot 21.00 gegeven...nou als ik eenmaal zit kom ik om half 8 echt niet meer overeind om te gaan sporten...ik wil eigenlijk een les die van half 7 tot half 8 is ofzo, das wel mooie tijd
Heb jij trouwens niet onwijss last van spierpijn als je bijna elke dag gaat? Want ik heb nu nog last van zondag, moet dan wel vandaag weer, en dat doe ik ook wel, maar ben bang dat ik echt iets beschadig als ik elke dag zou gaan
Ik heb eigenlijk nooit spierpijn Alleen toen van het kickboxen had ik spierpijn Maar toen heb ik ook wel onwijsss fanatiek staan meedoen en was ik natuurlijk nog niet gewend Maar ik doe elke keer wat anders he En bouw het rustig op Ga niet over m'n eigen grenzen heen Ik deed eerst Ma: BBB Di: Circuittraining Wo: Fitness Do: Rust Vr: Spinnen Za: Fitness
Maar nu ga ik dus ook kickboxen en zumba doen dus moet ff kijken, maar wordt zoiets Ma: Zumba Di: Tae Bo Wo: Spinnen Do: Fitness Vr: Kickboxen Za: Fitness (tot ik de zaterdagen weer moet werken)
Maar omdat het heel afwisselend is zijn het steeds andere spieren natuurlijk die je gebruikt, dus ik heb eigk nooit spierpijn Maar het is ook niet dat ik 'moet' van mezelf hoor Als ik geen zin heb of ik heb met een stalgenootje afgesproken om te gaan rijden dan ga ik ook niet lopen stressen van ohjee ik moet sporten, dan maar een keer niet Maar als het ff kan probeer ik wel zo te plannen dat ik kan gaan
maar ik ben nog iets te makkelijk voor mezelf Als het niet uitkomt dan ga ik ook gewoon niet Kijk, deze week zit ik do-za in Duitsland, duhh dan kan ik niet...maar als ik bijv. met iemand heb afgesproken, zeg ik niet van: joh ik ben van 6 tot 8 sporten, spreken we om half 9 af
Maar mijn ideale rooster waar ik momenteel beetje naar toe aan het streven ben Ma: bodypump Di: fitness Wo: - Do: spinnen Vr: fitness Za: - Zo: fitness
Start to run kan ook nog, maar dan wil ik mezelf eerst in de sportschool wat meer trainen, dat ik wat langer achter elkaar kan rennen...want nu is het echt bagger nog
Goedemorgen Ben brak Gaat even niet zo goed met me, mijn hoofd zit een beetje vol op het moment. Maar goed mijn dag van vandaag o: shcaaltje yoghurt, glas melk, banaan t; appel, 1 vb met vruchtenhagel t: sultana l: 4vb 2 met pindakaas, 2 met ham/kaas (mager) t: sinaasappel t: cup a soupie a: spinazie, aardappels, eitje 1,5 uur fitness t: bakje yoghurt
En dan vroeg op bed denk ik
Wendy15
Geplaatst: 31-03-09 08:54
Oh dat doe ik wel Maar als diegene dan niet kan dan sla ik het sporten gewoon een keer over En laatst was ik op stal, had ik Tryggur op tijd gereden en vroeg een stalgenootje of ik haar paard nog even wilde longeren, nou dan vind ik het ook niet erg om dat even een keer te doen en niet te gaan sporten
Maar wat doe jij dan als je gaat fitnessen?
Ik doe dan 40 minuten crosstrainer, op weerstand 2 en dan tussen de 140 en 150 bewegingen per minuut. Dan 2 apparaten om de buitenkant en binnenkant van mn bovenbenen te trainen met 25 kilo. Dan nog een apparaat dat je met je borst ergens tegenaan zit en dan gewicht naar je toe trekken met 25 kilo. Buikspieren, apparaat dat je zo dubbelvouwt ( ) met 30 kilo rechte buikspieren en 20 kilo schuine. Dan nog voorkant van mn bovenbenen, zo'n plaat wegdrukken met 27 kilo. Borstspieren met 30 kilo en triceps met 12,5 kilo. Alles 4 setjes van 15. En dan nog 10 minuutjes roeien. En ben nu wat begonnen met losse gewichten te trainen
Eerst 8 minuten op de fiets opwarmen, dan een halfuur krachttraining waarbij: 3x 10 leg extension 20 kilo (gewicht omhoogduwen) 3x 10 binnen en buitenkant van mn bovenbenen 25/35 kilo 3x 10 buikspieroefeningen 30 kilo (alhoewel die nu vervangen worden door 10 a 15 keer buikspieroefeningen op een BOSU-bal ) 2x 15 schuine buikspieren 15 kilo (allebei de kanten 2x 15) dan nog 3x 10 borstspieren 3x 10 rugspieren 3x 10 schouders
Vervolgens cardio: 5 min. ligfiets, hartslag 140 8 minuten loopband…normaal hartslag 165, is nu van hartslag afgehaald en regel het tempo zelf 7 minuten synchro, hartslag 165 5 minuten wave, hartslag 165 5 minuten top XT als cooling down
Fanatiek hoor Maar jij doet alle cardio vrij kort achter elkaar? Ik ga niet graag op de loopband En fietsen doe ik al met spinnen Dus doe gewoon 40 minuten achter elkaar crosstrainer
PinkyBubble
Geplaatst: 31-03-09 09:07
*kucht* ehh hoi.. Hier ben ik weer..
Heb een tijdje geen zin meer gehad in bokt, en het hele afval gebeuren. Ik had een enorme dip en alles zat mij even goed tegen, kortom heb het een beetje druk gehad me leven te verzieken.. Ben ontslagen, me 5 jarige relatie is tot een einde gekomen, het 13 weken op me kont moeten zitten heb ook al niet veel goed aangericht (vanwege ongeluk) ben 20 kilo aangekomen en dat mot er ook weer af, tot nu toe nog geen zin in gehad vanwege mijn depressie/dipje maar ik heb nu zoiets van komopppppp get a life again!
Dusss ik heb mijn opleiding weer op kunnen pakken, sta weer een beetje meer met 2 benen op de grond en ga er maar proberen wat van te maken, DUSS dat betekend ook, dat de 20 kilo die er aan zijn gekomen, er ook weer af kunnen!!
Vandaag heb ik nog niet echt een schema haha, nouja, mijn schema is echt niet goed maargoed toch maar plaatsen:
O: verslapen voor school dus niets. Beweging: Keihard naar school racen T; maar een broodje filet american in de kantine halen L: Heb ik dus niet mee genomen Beweging: Naar stal fietsen vanuit school en weer terug +/ 12 km (heen en trug) T: een stuk fruit A: Aardappels, groenten en vlees (wat weet ik niet, woon nu weer bij me ouders en dan is het iedere dag een verassing wat ik te eten krijg haha) (niet altijd een slechte verrassing)
achja me schema is vandaag dus echt alles behalve GOED ik weet t, maar ik ben een beetje heeel erg hectish at the moment... Morgen "heb ik vrij van school" (oftewel neem ik vrij van school ) en dan zal het vast een stukje beter gaan haha hoop ik.
Maargoed, moest ook ff me verhaal een beetje kwijt, lucht wel een beetje op.
ja Weet niet, vind de afwisseling ook wel leuk, zou een halfuur op de loopband bijv. nog neits vinden, en 40 min. crosstrainer lijkt me ook zo lang Zal ook wel tussen mn oren zitten hoor, maar beetje afwisseling vind ik leuk en zo is het goed vol te houden
Mijn programma: 15 min opwarmen op de fiets (level 6, 75-80 omwentelingen per minuut) 3x15 per been leg curl 12,5 kilo (gewicht op je kuit en dan buigen vanuit je knie) 3x20 legpress (50 kilo) 3x15 schouders 25 kilo (gewicht naar beneden achter je hoofd langs trekken) 3x15 bovenarmen 25 kilo (soort roeien, maar rechtop stil blijven zitten) 2x15 per been op en afstappen van wiebelig ding (speciaal voor slechte knie) 3x 30 seconden per been op luchtdrukstoel 10 minuten cooling down op crosstrainer of fiets
Iets minder fanatiek dan dat van jullie, maar voorlopig genoeg voor mijn knie. Volgende week een oefening erbij en ook wat langer op de crosstrainer
Haha ja, crosstrainer zou ik ook wel langer kunnen volhouden, maar na een half uur ga ik me echt onwijsss vervelen Maar staat wel altijd leuke muziek op enzo dus dat scheelt heel veel En ik durf niet op de loopband Roeien ben ik na 10 minuten al zat
ik had eerst ook de legpress, deed ik ook 50 kilo Ze hebben ook een 'oudere' versie van de leg press...daar deed ik hem op 80 kilo...die ging stukken minder zwaar blijkbaar
Haha net maar even op Google gekeken wat jullie met crosstrainer bedoelen, maar das dus hetzelfde als bij ons de Synchro Die doet mn moeder 20 minuten ofzo maar ik vind dat zoo saai he enige leuke is dat ze tv-tjes op de apparaten hebben, dus eignelijk zou ik het wel langer vol moeten kunnen houden, moet ik alleen even oordopjes meenemen