Vullen met pindakaas is iig erg lekker
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), maar ik merk dat het nu zoveel makkelijker gaat zónder vlees! Op de een of andere manier heb ik nu ook gewoon écht geen behoefte meer aan frisdrank (het is dan ook geen zondigen meer, maar echt gezond leven!), dat is (hopelijk was
) echt mijn grote struikelblok. Mijn doel was deze week om ongeveer 0,3-0,5 kg af te vallen, nou.... Ik ben gewoon zeker al een hele kilo kwijt!
Puur door geen frisdrank meer te drinken en niet meer te snoepen, vooral in de avond..Azmay schreef:xMalibu schreef:Ik ben in Den Haag bij de vegetarische slager, op de tafel zien jullie mijn buit
[ [url=m/YoVNnE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook de wijn?![]()
Lekker hoor, hier is niet zo veel te krijgen maar ik kan alsnog niet zeggen dat ik om kom van de honger ofzo
nee niet alle wijn, maar wel al het eten
Ik ben zo gelukkig, gamba's, calamaris, bacon, bamischijven, bitterballen, kroketten, biefstuk reepjes, stoofpotjes (5 voor 4 euro!) en tonijn sushi. En geen idee wat nog meer eigenlijk maar ik heb heel veel
Tante woont in Den Haag en ik dacht als we toch die kant op gaan moeten we even een tussenstopje maken! Voor onderweg nog een heerlijk broodje kroket meegenomen
smakelijk alvast! 
Magrathea schreef:[ [url=m/Mupko6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vegan drie kazen pizza. Bar à pizza in Lille. Manmanman nog nooit zo'n lekkere pizza op
Zoolgangster schreef:Ik heb vorige week de filet Americain van de Vegetarische slager in huis gehaald, was erg lekker, en als ik er een uitje bij zou hebben gedaan, was het niet van echt te onderscheiden. Het zout leek dit keer mee te vallen (ik vind broodbeleg van de Vegetarische slager soms behoorlijk zout).

Zoolgangster schreef:Ik heb vorige week de filet Americain van de Vegetarische slager in huis gehaald, was erg lekker, en als ik er een uitje bij zou hebben gedaan, was het niet van echt te onderscheiden. Het zout leek dit keer mee te vallen (ik vind broodbeleg van de Vegetarische slager soms behoorlijk zout).

8nnemiek schreef:Volgens mij is die best lekker over de lasagne/ovenschotel![]()
Weet alleen niet meer of die ook lekker bruin wordt.
(ondanks of dankzij de "kaas" weet ik niet)