KarinvdM schreef:Nee, daar krijg ik geen last van. Maar zoveel pasta/rijst neem ik dan ook niet hoor!
Wat voor last krijg jij daar dan van?
Alle klachten die ik had voordat ik dat soort zooi schrapte 
Constant dorst, opgeblazen/strakke handjes en voeten, hartkloppingen, misselijkheid, wazig zien. Maar ik moet zeggen dat ik denk dat ik tegen diabetes aan zat te hikken 
@MB Als ik sport (3 weken per maand, die week dat ik ongesteld moet worden en ben doe ik het mezelf niet aan
) hou ik wel m'n kh grens iets hoger. Ik eet dan tussen de 40 en 80 gr kh per dag, ga ik lager, dan hou ik het gewoon niet vol. Heel veel mensen kunnen het wel goed hoor! Die week dat ik niets doe zit ik ergens tussen de 10 en 40 kh per dag.
Ik heb een paar weken geleden de overgang van kh verbranding naar vet verbranding gevoeld, dat was heel erg apart. Ik had een half uur lang echt van die opgefokte energie tijdens het sporten (kh verbranding), toen leek het 3 minuutjes alsof ik zou instorten en ik had echt geen energie meer in m'n lijf (glucose raakt op) en toen kreeg ik ineens een stroom duurzame energie en het voelde alsof ik nog uren kon doorgaan (vet verbranding). Was heel erg leuk om te voelen 
Mrijn, ik hoop dat m'n bijtje lekker was 
anneve schreef:Er bestaat pasta (van Dreamfields) die heel weinig KH bevat (kan je eten als je niet meer hoeft af te vallen).
GOK is: grip op koolhydraten.
Dreamfields is een dikke vette scam en verhoogd je bloedsuiker zelfs meer als gewone pasta. Ik heb even geen zin om alle bronnen erij te pakken, maar ik weet zeker dat het op google te vinden valt.