Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzy schreef:Myra, ik heb jouw BMR uitgerekend en dat is inderdaad zo'n 1400, maar dat is wat je IN RUST gebruikt, dus alleen om je lichaamsfuncties in werking te houden!
Om jouw lichaam de juiste onderhoud te geven zonder aan te komen moet jij zo'n 2300 kcal eten. Om af te vallen trek je dus 500 van die 2300 af en voila = 1800 kcal per dag.
Het is niet zo gek dat je zoveel moet eten met jouw activiteitsniveau. Je zegt namelijk wel dat je niet zoveel sport, maar je sport wel veel! Ik weet niet waar jij die 1400 kcal vandaan haalt om af te vallen, tuurlijk val je dan af. Maar dat doet je lichaam dan geen goed, wanneer je er zoveel bij sport, want die krijgen dan te weinig stoffen binnen....
Edit: Myra, begrijp me goed. Ik probeer je niet te pesten of zo. Ik maak me echt zorgen over hoeveel je eet
Myra schreef:Serieus, 1400 in rust? Kijk, DAT wist ik niet! )
Sizzy schreef:Dit probeer ik je al dagen wijs te maken, fijn dat we elkaar eindelijk begrijpen Haha!
Je moet nu ook niet opeens van 1200 naar 1700/1800 gaan, gewoon rustig opbouwen en het gaan aanvullen met gezonde dingen Lachen Een paar boterhammen extra, meer groenten opscheppen, een stuk fruit extra. Een glas melk bij je ontbijt, een toetje (mager) na het eten Lachen Dat zijn gewoon allemaal gezonde, goede dingen. Ik zou het niet gaan opvullen met snickers en paaseitjes Knipoog
In vergelijking wat je normaal dient te bewegen volgens voedingscentrum (half uur per dag), sport jij erg veel Lachen Dus jouw verbranding ligt ook een stuk hoger, vandaar dat jouw onderhoudskcal zo hoog ligt.
MarjoEisla schreef:de ene site zegt 2000 kcal, dat kan ik me neit voorstellen als ik dat eet kom ik aan en die site van myra, als ik dat getal van bewegen intyp 1, nog wat dan zegt hij dat het getal tussen 1 en 5 moet liggen, hellep?
Mystica schreef:Morgen.
Weegschaal zegt 70 kg.![]()
Ga nu even douchen en dan in bikini op het balkon.
Jamy schreef:Iedereen is weer goed afgevallen zo te lezen
ik durf het niet aan om op de weegschaal te staan