Oh lekker handig Jamy, ik heb vanmiddag pas college

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annetje schreef:Ik ben trouwens aan het nadenken om niet meer verder af te vallen. Ik hoef sowieso nog maar een kilo (weeg nu 61) maar ik denk dat ik wel tevreden ben met hoe ik eruit zie nu.
Ik zit echt veel beter in mijn vel, voel me goed, heb een betere conditie en vind me zelf gewoon mooi (voor het eerst sinds jaren)
Nahja, ik denk er nog even een weekje overna
MirZam schreef:
Mijn dag:
O: Glas water met citroen en bakje magere yoghurt *zonder cruesli dit keer*
T1: stuk komkommer
T2: Stukje grapefruit
L: 2 boterhammen met tonijnsalade en de rest van de grapefruit
T: bakje rode bessen *zonder suiker oid*
A: onbekend
En dan vanavond paardje rijden, poging tot met mijn nieuwe leren laarzen.
Jamy schreef:Doe je goed
maar jij bent toch ook vrij lang? dus heb je toch een erg goed gewicht zo?
Annetje schreef:
Nistria: wat is er zo erg aan pannekoeken? Zolang je het niet frituurt (dus dikke laag boter in de pan) en geen boter ofzo op de pannenkoek doet, zijn die dingen toch niet zo erg?
Annetje schreef:Klopt, ik ben 1.76 met een gewicht van 61kg. Dus dat is op zich heeel erg netjes.
Nistria schreef:Mirzam, ben je aant werk of thuis?
drink anders 2 koppen thee, dat helpt bij mij altijd wel!
Nistria schreef:Annetje schreef:Klopt, ik ben 1.76 met een gewicht van 61kg. Dus dat is op zich heeel erg netjes.
super mooi!
ben je veel afgevallen?
(sorry ik lees pas net mee)
Nistria schreef:@ Mirzam: oh dat is balen, want ik wordt altijd een beetje misselijk/vol na 2 koppen thee 's ochtends.
maar die twee tussendoortjes zijn toch ook niet zo heel erg?
vriendin van mij zegt (werkt op sportschool) dat je bijna alles wat je voor 13u eet wel verbrand die dag. juist erna meot je op gaan letten.
Sizzy schreef:Laat ik nou net eind van de middag de moeilijkste periode vindendat is balen haha
Nistria schreef:wat is eigenlijk de minimale beweging die je per dag moet hebben?