Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hoppje schreef:Gisteren
O: BB met kaas en augurk
T: Banaan
L: Bakje Optimel magere kwark/yoghurt Appel, kaneel en wat stukjes komkommer
T: Appel
A: 1 waldkorn met parmaham, pesto, rucola, tomaten, zout/peper en parmezaanse kaas. 1 waldkorn met italiaanse burger en bruschetta en sla
T: handje chips en 3 kleine knakworstjes, 2 glazen cava
D: groene thee en water
B: half uur fietsen van en naar werk en met de paarden bezig/rijden
phormicola schreef:Planning:
O: havermout/zemelen, quinoavlokken, cacao, honing, pindakaas, banaan
T: bruin bolletje pindakaas, bruin bolletje vlokken
L: magere yoghurt, tarwezemelen, vijgenjam, banaan, sinaasappel
T: fruit
B: Killer Buns, dag 3
A: basmatirijst, sperziebonen, bosuitje, witlof, verse kruiden
phormicola schreef:Word jij ook misselijk van dierlijke producten? Ik vroeg me de afgelopen paar dagen af waarom ik steeds zo misselijk was en toen waren kaas en ei toch weer in m'n lijstje geslopen. Ik word er écht naar van. Yoghurt kan trouwens wel merk ik
Anoniem schreef:O: 250ml biogarde met peer en havermout
T: 8 vk crackers met hummus, peer
L: rucola met tomaat, komkommer, zongedroogde tomaat en pijnboompitten; omelet (2 eieren) met ui en gruyere; 2 vk crackers
T: - (was misselijk van ei en kaas)
A: 250g gedroogde vijgen, 300g blauwe bessen, schaaltje havermout met amandelmelk
B: uur fietsen, 1.5 uur buitenrit, 15 min NTC
Judith_ schreef:phormicola schreef:Word jij ook misselijk van dierlijke producten? Ik vroeg me de afgelopen paar dagen af waarom ik steeds zo misselijk was en toen waren kaas en ei toch weer in m'n lijstje geslopen. Ik word er écht naar van. Yoghurt kan trouwens wel merk ik
Goh het is dat je dit zegt, had er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat het hier door komt. Ik heb ook al jaren last van kaas en eieren. Een enkele keer gekookt ei of wat kaas gaat prima. Maar gebakken ei is echt geen optie en dikke lagen kaas hoeft van mij ook niet. Vlees en zuivel eet ik al jaren niet meer.
Een boeren omelet met groeten ziet er altijd zo lekker uit, maar wordt er zo beroerd van.