Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daffodil schreef:Wat doen jullie toch allemaal met die courgettes? De een eet ze rauw, de volgende kookt ze tot snot.......
phormicola schreef:KarinvdM schreef:Ik zou niet weten waarom ik niet af en toe iets met rijst of pasta zou kunnen eten.
Tegenwoordig doe ik minder pasta/rijst en meer groente.
Daar krijg jij geen last van, na maanden kh arm eten?
phormicola schreef:aubergine vind ik lekker in heel veel boter gebakken met zout
Quellian schreef:F_Orumster, courgette een uur in kokend water... wordt dat geen snot?
Zooist schreef:Hardlopen doe ik bij vlagen maar heb er meestal gewoon echt geen tijd of puf meer voor
Ik merk wel dat ik er meer energie bij heb. Inmiddels at ik weer 'normaal' maar merk weer dat mijn energiepeil omlaag gezakt is. Daarom ga ik zondag weer beginnen
MamboBeach schreef:Okay, ik loop een aantal keer in de week hard, zoniet elke dag. Ben benieuwd wat mijn lichaam zegt nu ik op deze manier ga eten.
F_Orumster schreef:Mambo, ik heb meer energie, was hele dagen moe en nu niet meer. Ik slik ook sinds 3 weken vitamine B (volgens mij ook al een tip van phormo in een ander topic). At/eet ook niet zoveel vlees en eerst ook geen eieren enzo. Mijn vriend idem, is nu ook veel fitter met vit B!
Vanavond ook van plan weer te beginnen met hardlopen!Quellian schreef:F_Orumster, courgette een uur in kokend water... wordt dat geen snot?
Euh... een minuut![]()
Mijn lunch was heerlijk! En zag er ook heel mooi uit, laagje geel, rood, groen... Net als zo'n opgerolde gevulde wrap op verjaardagen.
Even wachten hoe het inwerkt, gister kwam het zwangerebuikgevoel ook pas na een uur.
En het was niet eens veel werk vanmorgen om te maken.
Monnie_ schreef:Daarom doe ik ook 2 maaltijden khd arm, niet boven de 5gram. en savonds gewwoon mee eten.
Gaat super!, geen hongergevoel en je schrapt niet een voedingsgroep. En komt geen 234 kilo aan na een boterham.
En ik sport echt intensief, dat gaat echt super hiermee