@ Belin; huh niet? Misschien heb ik wat verkeerd staan, ik ga eens kijken! Ik sta offline, maar zeg even iets tegen me dan, hihi. Kan ik zien of het nu wel goed gaat..
jeutje, ik word echt extreem lief gevonden vandaag
Haha nee hoor, maar vind dat niet meer dan normaal om daar even naar te vragen als je weet dat iemand het niet zo makkelijk heeft Gelukkig dat je iig een beetje kunt eten! Tja, en je weet dat je gewoon regelmatig in het ziekenhuis te vinden zult zijn, maar een beetje duidelijkheid over wel of niet een heftige operatie geeft iig een beetje rust in je hoofd!
Karin, oeii fijn dat je daarna nog wel lekker gereden hebt!
Sanne, nee joh gekkie Tuurlijk kan je gewoon hier je verhaal kwijt! Vinden wij helemaal niet erg hoor! En inderdaad wat Katja zegt, ik vind je ook niet veel klagen.. en klagen... nou wil ik het niet noemen! je moet toch je verhaal kwijt kunnen, is heel begrijpelijk!
MaiMai
Geplaatst: 30-03-09 20:14
Katja schreef:
SannevdM schreef:
Is zo Ingrid, maar ik klaag hier wat af. Dus kan best begrijpen dat jullie een keer denken; 'daaaag.'
Ik vind juist dat je heel dapper bent en eigenlijk helemaal niet zoveel klaagt.
Daar sluit ik me helemaal bij aan! Tis niet niks, waar je mee zit
Ik heb dus hyperventilatie, maar heb af en toe nog hele kleine aanvallen.. Zoals nu ook ik adem niet goed waardoor mijn middenrif ligt gaat schokken.. en dan word ik ligt in mn hoofd.. echt heel irritant.. Ik kan dit met ontspanningsoefeningen wel redelijk oplossen maar toch niet helemaal ..
Maar volgens mij ligt het aan mn bureaustoel.. ik heb het nml vaak als ik achter de computer zit.. Of ik zit gewoon in elkaar gezakt.. Nu krijg ik over een maandje de stoel van mn vriend, daarop heb ik haast nooit last.. Hopelijk word het dan wat minder.. want vind het echt niet fijn..
Ik loop er nu al bijna 3 jaar mee, en het is nog steeds niet helemaal weg