Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Faux schreef:Is een lolly niet één bonk rotzooi dan? Ja oké je doet er lang mee, maar je doet wel lang met iets wat heel slecht voor je is, nietwaar?
Wind schreef:Ik heb echt medelijden met de mensen die mij iets komen vragen vandaag. En dat zijn er altijd heel veel.Man wat ben ik in een slecht humeur.
De faculteit waar ik werk gaat volgende week verhuizen en ik ben verhuiscoordinator (nee, dat was niet mijn idee). dus iedereen komt zeuren. Lekker op het laatste moment.
Planning is wel netjes, hoop dat ik ook tijd heb om het op te eten.
benangelique schreef:en dat is precies wat ik ook deed! niet vooraf nadenken, maar pas achteraf. duurt helaas heel lang voordat je dat hebt 'afgeleerd' (als je dat al lukt).
ik heb met mezelf de afspraak dat ik dat soort dingen wel mag kopen, maar alleen mag opeten als ik aan een tafel zit. Dat scheelt onwijs, want nu eet ik dus niet meer gedachteloos, maar geniet ik echt van mijn eten. met het gevolg dat ik het meestal gewoon bij 1 appelpunt of bolus kan houden. en ja, mijn schaaltje chips eet ik ook aan de eetkamertafel en niet meer op de bank
Chubby schreef:Wat ook helpt is jezelf dagelijks een snoepmoment gunnen. Heel bewust inplannen, iets lekkers ervoor in huis halen en er van genieten. Als je namelijk te streng bent voor jezelf hou je het ook niet vol..
Faux schreef:trek me daarna terug in een kamertje hier, boekje open, lekker lezen.