Ik heb er nu 3. Ik heb maat 42 voor broeken.
Ik was al gewend aan skinnies te zien bij concerten enzo (emostijl, de echte), toen raakte het ineens in de mode, dat was wel vreemd. Jammer dat het niet door is geslagen bij de mannenmode
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Lunch van vandaag vind ik nog wel wat weinig..
Wat voor opleiding doe je? 

(Gewone) hele hoge hak, veters, en lang.
Stoer en sexy.
De rest van Maastricht, de auto, en m'n instructeur ook, dus op naar de volgende les! Volgende week weer. Hoefde gelukkig alleen maar te sturen deze keer 
Sizzy schreef:Annetje, 58 kilo vond/vind ik voor jou ook veel te weinig. Je bent 1.76!

Ofja, uit mijn bed, was wel al langer wakker, maar nog aan het lezen en wat aan het dutten enzo.
Veel te weinig dus idd. 1 knackebrod heeft evenveel voedingswaarde als een halve bruine boterham. Ze eet dus 's ochtends 1 boterham, smiddags 1 of 2 enz... 
Heb vanmiddag iig nog een half uur priveles en wil nog een langewandeling met de hond maken.

Annetje schreef:Ik ben juist gigantisch aangekomen laatste tijd doordat ik niet 1 koekje at, maar een heel pak met nog een broodje erachteraanIk probeer de knop om te zetten, maar ben die knop een beetje kwijt. Ik wil echt wel, dat is het niet, heb ook al spijt voor ik het koekje of wat dan ook in mijn mond stop, maar zodra het erin gaat, gaat het gedachteloos naar binnen en kan ik het niet stoppen.
Beetje jammer
Weeg nu 66 kg (gisteren) waar ik iets meer dan een jaar terug (begin van afvallen) 72 kg woog en een half jaar terug woog ik 58 kgBeetje schommellend geloof ik!
Die meerdere koekjes doen het hem.
Ik herken best veel moet ik zeggen...
Al jojo ik niet zo sterk. 
Ik weeg 57/58 bij 1.72 en wil er nog net iets af.

Heb er dus een uur autorijden opzitten (woeiiiii) en moet zo 2 uur naar college (eigenlijk 4, maar dat hou 'k echt niet vol).
Heb ik nooit gezegd. Wil gewoon een wat strakkere buik.
En zie mijn eetschema's.
Ik eet gezond en heul veel.
Eerste les was heel spannend of niet?
ik dacht dat 1 zo'n knackebröd qua voedingswaarden ongeveer gelijk stond aan 1 BB.. maar dan wat 'lichter' zeg maar. Aangezien ik niet zo'n grote eter (meer) ben heb ik totaal geen zin om 2 hele BB's op te eten, krijg ik zo'n ontploffingsgevaar-gevoel van.

Moschino schreef:Hahaha mijn moeder heeft broeken in allerlei maten. In dozen gestopt met stickers er op:
- Broeken voor als ik slank ben
- Broeken voor als ik dikker ben
- Broeken voor als ik echt, echt, echt te dik ben
Mijn moeder is een jojo'er

_Scarlet_ schreef:Als je van 2 boterhammen al een ontploffingsgevaar-gevoel krijgt zit er toch iets niet goed, dan eet je zeker te weinig...

) vond ik eigenlijk een ideale oplossing.. omdat het toch vol met granen en dat soort spul zit en ik kan er wat meer van eten. Ik vind 2 stuks echt wel vullen 
ik weet niet of mijn schema echt ongezond te noemen is, alle nodige zuivel/groenten/fruit zit er wel in.. alleen qua Kcal zou het inderdaad wat meer mogen.