Ik heb er nu 3. Ik heb maat 42 voor broeken.
Ik was al gewend aan skinnies te zien bij concerten enzo (emostijl, de echte), toen raakte het ineens in de mode, dat was wel vreemd. Jammer dat het niet door is geslagen bij de mannenmode

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzy schreef:Annetje, 58 kilo vond/vind ik voor jou ook veel te weinig. Je bent 1.76!
Annetje schreef:Ik ben juist gigantisch aangekomen laatste tijd doordat ik niet 1 koekje at, maar een heel pak met nog een broodje erachteraanIk probeer de knop om te zetten, maar ben die knop een beetje kwijt. Ik wil echt wel, dat is het niet, heb ook al spijt voor ik het koekje of wat dan ook in mijn mond stop, maar zodra het erin gaat, gaat het gedachteloos naar binnen en kan ik het niet stoppen.
Beetje jammer
Weeg nu 66 kg (gisteren) waar ik iets meer dan een jaar terug (begin van afvallen) 72 kg woog en een half jaar terug woog ik 58 kgBeetje schommellend geloof ik!
Moschino schreef:Hahaha mijn moeder heeft broeken in allerlei maten. In dozen gestopt met stickers er op:
- Broeken voor als ik slank ben
- Broeken voor als ik dikker ben
- Broeken voor als ik echt, echt, echt te dik ben
Mijn moeder is een jojo'er
_Scarlet_ schreef:Als je van 2 boterhammen al een ontploffingsgevaar-gevoel krijgt zit er toch iets niet goed, dan eet je zeker te weinig...