Nienke_ schreef:Bruine bonen met stroop is toch ook geen eten Riette. Jakkes. Ik probeer me in te beelden hoe dat eruit moet zien........
Lijkt me niks maar over smaak valt niet te twisten.
Bruine bonen met stroop zijn echt te lekker! Als klein kind was het de enige manier dat ik mijn brune bóon'n wou eten. Het is sinds 4/5 jaar dat ik ook wel chili con carne lus, maar mijn voorkeur gaat uit met stroop. En absoluut zonder spek!
Myra schreef:Ik heb trouwens vandaag bambix gekocht om af te wisselen met brinta
Is bambix niet veel fijner, dus minder vezelig (daardoor is het toch geschikt voor kleine kindjes?) dan brinta. Persoonlijk vind ik het vezelige wel lekker, en geeft me ook het idee dat ik goed bezig ben. Vezeltjes zijn goed voor stoelgang, die toch al niet altijd optimaal is helaas
Morgen idd weer woensdag-weegdag, ben benieuwd, vrees het ergste doordat ik zondag uit eten ben geweest, en vanavond de drop wel op is gegaan
Nou ja, ik zie nog steeds resultaat aan mijn rijlaarzen, kan er nu al een hele hand bij in hebben, ze hebben nog nooit zo wijd gezeten, en ik heb ze onderhand al een jaar of 7!!!!! Na de bevalling van Yorrick heb ik ze een poos niet aan kunnen hebben omdat ik er gewoon niet in kwam. Heb helaas nooit cm's gemeten, maar er is duidelijk wel resultaat. Kan van de week wel eens een broek meten die ik zelf op maat voor mezelf heb gemaakt vorig jaar (en die me nu aan alle kanten te wijd is). Geeft ook wel een goed idee denk ik!
Ga nu met de hond lopen en dan snurken!
Truste allemaal!