Oeps het was al bijna op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Kun je voor die kasespatzle de grovere kant van een blokrasp gebruiken of moet je echt een spatzlerasp hebben? Die kom ik namelijk tegen bij de recepten, maar.... winkels dicht
gaucho schreef:Als inspiratie voor het experimenteren Pien, ik heb vaker deze: https://www.feelgoodbyfood.nl/gezonde-w ... -frosting/
Gemaakt als gezonde variant.
Ine23 schreef:Steak van the Vegan Butcher’s Choice (meest vlezige wat ik in jaren gegeten heb), met bearnaisesaus, ambachtelijke kroketjes en salade. We hadden er nood aan
[ [url=m/CkQx0H.jpg]Afbeelding[/url] ]
truus1957 schreef:Yv_ schreef:Kun je voor die kasespatzle de grovere kant van een blokrasp gebruiken of moet je echt een spatzlerasp hebben? Die kom ik namelijk tegen bij de recepten, maar.... winkels dicht
Ik vond het ook superlekker klinken. Heb recepten gezocht en las ook ergens dat je het door een zeef kan drukken
DieL_Zor schreef:Leuk juist om te lezen wat je allemaal voor een inventiefs hebt verzonnen met de taart PienBeetje experimenteren met recepten vind ik het koken ook leuk maken
Wentelteefjes
[ [url=m/8nStTe.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een portie boboti uit de vriezer
[ [url=m/oNjp0x.jpg]Afbeelding[/url] ]
truus1957 schreef:Ine23 schreef:Steak van the Vegan Butcher’s Choice (meest vlezige wat ik in jaren gegeten heb), met bearnaisesaus, ambachtelijke kroketjes en salade. We hadden er nood aan
[ [url=m/CkQx0H.jpg]Afbeelding[/url] ]
We hadden er nood aan?? Haha, wat bedoel je daarmee? Te veel, te weinig, niet lekker?
Oh en bearnaisesaus, zo lekker. Zelf gemaakt of zelf gekocht?
Majabeestje schreef:gaucho schreef:[ [url=m/Gi9G0G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanille kwark met peer en granola, heerlijk
Welke vanillekwark gebruik je? Wel een gezonde versie?