Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BuenaVista schreef:Heb nu een aantal weken Hellofresh en dik tevreden. Mocht er nog een keer een kortingscode voorbij komen, voor bestaande klanten . Ik kan ze nog niet vinden. Deze week een keer Marleyspoon gehad, maar vind ik niet wat.
BuenaVista schreef:Heb nu een aantal weken Hellofresh en dik tevreden. Mocht er nog een keer een kortingscode voorbij komen, voor bestaande klanten . Ik kan ze nog niet vinden. Deze week een keer Marleyspoon gehad, maar vind ik niet wat.
BuenaVista schreef:Ik had 3 soortgelijke recepten van Marley Spoon. Bij Hellofresh heb ik de koelkast vol met ingrediënten en dat heb ik met Marley Spoon niet. Gelukkig kun je zo weer stoppen (wel op tijd ), zonder dat je ergens aan vast zit
madeliefw schreef:Nou ik hoor dus net van mijn buren dat zij dus thuis waren en ook hellofresh hadden. Ook bericht dat er niemand was en daar hebben ze het s avonds nog gebracht nadat de buuf belde! Bizar. Ga nu toch maar een melding maken. Hoe zou ik dat kunnen doen en wat moet ik zeggen?
Tancreda4 schreef:Oeh Marley spoon, heeft er iemand toevallig een gratis box daarvan te vergeven zodat ik dat eens kan proberen?
Ik had gisteren een HF gerecht met voorgesneden ui, paprika etx. Alleen gourgette even snijden. Doe mij altijd van dat soort ingrediënten haha #lui
Sadira schreef:Wij hebben deze week onze eerste box van Hellofresh.
Op de eerste dag hadden we een recept met voorgesneden kip, waarvan de kip zo doorzeefd was met peesjes en stukjes dat ik het helemaal opnieuw gesneden heb en echt de helft eraf gesneden heb, super zonde.
Op de tweede dag hadden we een paprika die niet meer goed was.
Ik ben benieuwd welke verrassingen er vanavond volgenIs dit standaard bij Hellofresh? Of hebben we gewoon pech gehad?
Sadira schreef:Ik ben benieuwd welke verrassingen er vanavond volgenIs dit standaard bij Hellofresh? Of hebben we gewoon pech gehad?
Sadira schreef:Ik ben benieuwd welke verrassingen er vanavond volgenIs dit standaard bij Hellofresh? Of hebben we gewoon pech gehad?