Voor mij is het de rijstazijn dat het 'em doet. Ben sowieso rijst verslaafd (ik had in Aziƫ geboren had moeten worden), maar met die azijn erdoor... yummy.
Ik had ruzie met mijn wederhelft, en het was zijn schuld dus om het goed te maken betaalt hij de sushi: het goedmaken mag best wat kosten dus komen jullie toch lekker mee eten?
Haha ik zou wel willen maar moet helaas om 19 uur in de sportschool staan bij mijn trainer
masja
Geplaatst: 16-12-13 13:55
Kristie schreef:
Ik had ruzie met mijn wederhelft, en het was zijn schuld dus om het goed te maken betaalt hij de sushi: het goedmaken mag best wat kosten dus komen jullie toch lekker mee eten?
Haha! Goed idee, helaas heb ik les vanavond Geniet er van!
Gisteren eens wat van de Appie gehad, wat blijft dat slecht! Maarja, om nou om de zoveel weken als je alleen thuis zit eventjes 30 euro der aan uitgeven is niet goed ben ik bang!
Wij willen met een groepje van werk all you can eat in amsterdam of amstelveen eten. Hasekura is favoriet, maar die is dicht. Shabu en Sumo vallen wat tegen, een van ons vindt Kyoto en Tokyo niet lekker. Welke ayce raden jullie aan? (Kokusai of Fussia bijv?)
Ik heb begrepen van een Collega dat Kokusai in Amstelveen errrug lekker is! En het menu zag der ook wel errug goed der uit! Zou dan voor Kokusai kiezen.
Ik heb 1x bij Genki Garden gegeten. Was erg lekker en ik vond het ook heel sfeervol. Het is een wat kleinere ruimte en geen grote eetschuur, wat je bij Sumo, etc. nog wel eens hebt.
Siggislief
Geplaatst: 17-12-13 12:06
Jans schreef:
Amsterdam zat toch Genki?
Ik ga straks lekker zelf maken
Ja zit in de Reguliersdwarsstraat. Daar zat ook Mitsukuni, maar die is gesloten sinds September dit jaar.. :'(
De laatste keer werden wij zo onklantvriendelijk bij Genki Garden ontvangen dat wij er wel even klaar mee zijn. Van de zomer mochten we ook al bij mooi weer niet in de tuin zitten omdat dat teveel werk was (lees we waren de enigen die daar aan het eten waren) Dus voortaan gaan we naar Tokyoto in Zaandam die is echt heerlijk en erg vriendelijk.