[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 11:35

Tot vanmiddag!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 11:38

Ben ik de enige die echt verdrietig word als ik mensen onrespectvol over dikke mensen spreken. Raakt me echt bah.

High tea is echt een hype in nederland, hier heb je dat echt niet. Eentje bij pieter porters maar dat is echt duur.
Geniet ervan!

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 11:46

Veel plezier vandaag!

Ik ga vandaag met vriendje naar Arnhem, ff lekker shoppen Haha!
Heb alleen al een paar dagen last van m'n buik...

O: 1 beschuitje met pure hagelslag
T: -
L: ? (broodje in Arnhem denk ik)
T: iets lekkers op de kerstmarkt Clown
D: ? (vast ook in Arnhem)
T: kop thee op de bank...

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 11:54

Ik ga zo richting station! Tot straks! Doei!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 11:57

Tot straksjes! Ik ben net thuis van stal en nu heel snel omkleden enz want over half uur moet ik weg Knipoog

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 12:04

Heul veel plezier vandaag lieverds! Kusje

Ik ben braaf aan het leren, ben echt trots op mezelf haha!

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 14:30

Nee hoor Katia, dat ben jij niet alleen Knipoog
Dat heb ik ook, maar ik ken ook een vrouw die doet er gewoon niks aan om af te vallen, en rijd zelfs 10 km om omdat daar het gebak lekkerder is dan in haar eigen woonplaats..
En dan heb ik er wel weining respect voor.

Maar mensen wie ik niet ken, oordeel ik niet over, en mensen wie ik wel ken, op die ene vrouw na dan, probeert er allemaal om wat aan te doen!!

Mijn dag tot nu toe:
Ontbijt: Kopje thee,
Tussendoor: 2 glaasjes sinas light en een bastonge koekje.
Lunch: 1 appelpannekoek, en 2 spekpannekoeken, en een kopje thee.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 14:48

Waarom zou je daar weinig respect voor hebben Ellen, misschien is die vrouw wel dolgelukkig.. Verward
Ik ken haar natuurlijk niet, maar puur het feit dat ze niet af wil vallen, maakt niet dat ze minder respect verdient dan andere mensen.
Ook niet dat ze 10 km omrijdt voor lekker gebak, dat zou ik ook doen hoor..

Ik heb er overigens een hekel aan als mensen dom doen over stevige of dikke mensen.
Ik kan zelf ook weleens denken van jeetje, is dat nou écht nodig, maar over vreemde mensen oordeel ik niet.
Zo ken ik iemand die wel zeurt dat ze te dik is, maar ze weigert er iets aan te doen.. jaa daar kan ik dan weer net niet tegen.
Probeer je af te vallen en het lukt niet okee, maar dan is het wat anders. Zelfde als dat mensen gelukkig zijn met hoe ze zijn, dan heb jij daar niets over te zeggen.

Ik zat overigens net in een topic te lezen hierzo (ging over de schoonheid van zwangere vrouwen).
Daar worden af en toe wat opmerkingen gemaakt waarvan zelfs ik verdrietig word met mijn maatje 42. Ook in mijn werk kan ik soms bijtende opmerkingen krijgen..
Nee ik ben niet dolgelukkig met mijn buik, maar de rest van mijn lichaam is wel okee en dus probeer ik wel af te vallen, maar slank word ik toch nooit.
Mijn buik zal er altijd blijven, hoe graag ik soms ook wel een platte buik zou willen hoor, en ik haat het dan écht als ik de vraag krijg of ik zwanger ben.. pff

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 14:58

Nee okee dat ben ik wel met je eens belinda, maar zij is niet gelukkig, zij wil dus wel heel graag afvallen, en zij eet niet alleen met verjaardagen en zo gebak, maar gewoon, 4 a 5 keer in de week, en als je wel wilt afvallen, moet je dat juist niet doen Knipoog

Voor de rest moet ze het helemaal zelf weten!

Ik zal ook nooit een slanke den worden, en op mijn buik na ben ik ook tevreden met mijn lichaam, dus tjah er mag best wel wat af, maar als ik niet helemaal aan mijn streef gewicht kom, dan pech. Ik blijf mijn best doen en meer kan ik niet Lachen

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 15:05

Ooh okee kijk daar heb je dan weer helemaal gelijk in, dat vind ik dus ook altijd onzinnig.
Ga dan niet klagen dat je zo graag wilt, dan moet je ook echt stappen ondernemen.. Ja

Wat trouwens wel altijd heel leuk is..
Dan is er weer iemand die 'voor de grap' vraagt of ik zwanger ben en dan zeg ik nouu neuh ik wacht nog wel een jaartje of vijf.
Hoezo dan.. vragen ze dan, nou ik ben pas 18. Vork Staan ze je met een mond vol tanden aan te kijken, uh jaa.. houdt dan ook zo'n stomzinnige opmerking voor je.
Nou ken ik wel mensen die dolgelukkig zijn dat ze op hun 18e zwanger waren, okee daar heb ik niets op tegen hoor, maar ik wil zelf nog liever even wachten.

Sowieso is aan mijn buik prima te zien dat het vet is, dus ik vind het sowieso stom.
Maarem.. hebben jullie goede tips om specifieke probleemgebieden aan te pakken?

Mijn dag:
Ontbijt : twee witte boterhammen met een gebakken eitje (had ik gewoon ontzettende zin in Clown)
tussendoor : handje echte pepernoten (dus geen kruidnoten)
Lunch : een bruine boterham met kipfilet en cup a soup
tussendoor : handje zoutjes
tussendoor : ..
Avondeten : ik vermoed goulash, maar ik kijk mamsie gewoon nog een keer lief aan.. Schijnheilig

Beweging : ben druk aan het leren voor mijn tentamen, maar misschien dat ik vanavond nog een stuk ga lopen of skaten, daar heb ik echt zin in! Lachen

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 16:15

Zou ik mij hier ook mogen melden? ik vind het nu serieus tijd dat ik er wat aan ga doen omdat ik nog maar 14 jaar ben en ik voor mijn leeftijd gewoon veeeeel te zwaar ben... 106 kg Bloos

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 16:34

Welkom Michelle! Lachen
Vertel eens iets over jezelf. Wat is je gewicht, je streefgewicht, je lengte, plaats eens je eetpatroon etc etc.
Let er wel op dat je nog erg jong bent en dat streng lijnen dus echt niet goed voor je is! (Dat is het sowieso voor niemand..)
Als je echt te maken hebt met een flink overgewicht, informeer dan eens bij de huisarts naar een dietist, die kan je dan helpen een goed en gezond leefpatroon te krijgen.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 16:43

Doei! Meld me ook even Lachen
Zit bij een vriendin in Eindhoven voor het weekend Haha! Gister uit het werk heen gegaan. Gisteravond jurken gepast, mocht van een vriendin van haar die ik inmiddels ook redelijk ken een galajurk lenen, echt superlief!! En hele avond naar dansavond geweest Haha! Waren half 5 ofzo thuis Bloos! 6 uur gaan slapen. Dus echt heel moe nu, en zere voeten van het dansen, haha, maar was echt heel leuk!! Foto's volgen Ja Vanavond gaan we stappen in Eindhoven geloof ik Haha! Is leuk ff weekendje er tussenuit Ja En ook op de dansavond allemaal superaardige mensen en met heel veel mensen gedanst Haha! *LOL* En ik ben trots dat ik in de galajurk pastte (aansluitende) echt heel chique en geen vetrollen Haha! *LOL* Voelde me ook best zelfverzekerd er in voor mijn doen (draag nóóit jurken) Lachen

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 16:45

Ik ben jaloers Wendy.. ik ben gek op Eindhoven! Lovers

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 16:48

Was echt heel leuk gisteravond Ja En mezelf over m'n onzekerheid heen gezet en vreemde mannen ten dans gevraagd terwijl ik het ook nog eens helemaal niet zo goed kan Lachen Toch wel trots op mezelf Bloos Lachen

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 16:48

Blinnii schreef:
Welkom Michelle! Lachen
Vertel eens iets over jezelf. Wat is je gewicht, je streefgewicht, je lengte, plaats eens je eetpatroon etc etc.
Let er wel op dat je nog erg jong bent en dat streng lijnen dus echt niet goed voor je is! (Dat is het sowieso voor niemand..)
Als je echt te maken hebt met een flink overgewicht, informeer dan eens bij de huisarts naar een dietist, die kan je dan helpen een goed en gezond leefpatroon te krijgen.

Ik ben dus Michelle, ik ben bijna 15 jaar, weeg op dit moment 106 kg, en ben 1,74 lang. mijn streefgewicht is rond de 80 kilo.. dietisten heb ik inmiddels al zoveel gehad, dat ik het nu helemaal zelf wil gaan proberen mijn eetpatroon is ongeveer dit.

- 's ochtends 2 bruine boterhammen met kaas (en een beetje boter, halvarine)
- lunch 4 bruine boterhammen met kaas (en boter, net als bovenstaand)
- tussendoortje koekje/wat chips etc.
- avondeten, 3/4 aardappels, 5/6 eetlepels groente, stukje vlees.

drinken, bijna alleen fris.. nu was ik de laatste dagen aan de thee met 3 klontjes suiker en melk maar ik ben nu dapper aan mijn eerste fles water begonnen van 1,5 liter en ik zit al op de helft. haha

verder heb ik 2 pony's, 2 shetlanders een van 14 en een van 6 maandjes. Max, en Floris.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 17:34

Welkom Michele Doei!

Ik ga er gauw vandoor, heb zo auto-rijles Haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 17:37

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 17:50

Katia, wouw! Je ziet echt goed verschil Haha!

Nou het zijn maar 3 foto's geworden Verdrietig hmm jammer. Toch plaatsen of niet?

Hopelijk is de high thea leuk geworden! Haha!

Ik eet vanavond chillie corn carne (die hoef je alleen op te warmen).

Privéles ging aardig goed. Madeira is beetje schrikkerig, maar het is niet zo dat in 1x er vandoor gaat ofzo hoor. Haha!
Echt een lieverd! Ze ging ook mooi aan de teugel lopen enzo (is niet zo moeilijk bij haar maar toch) en lekker proesten (is volgens de instructrice -rijdt zz haha voel me dan zo slecht vergeleken met haar maar kan er veel van leren natuurlijk- teken van dat ze zich ontspant) Lachen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 17:52

Tuurlijk zou ze echt willen zien, hmm chillie con carne is echt lekker zoveel kcal zitten er ook niet op. Alleen als je er veel room of kaas bij gooit.

Volgens mij zit je der echt op je plek, en heb je geluk dat je dit gevonden hebt

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 17:55

katiavl schreef:
Tuurlijk zou ze echt willen zien, hmm chillie con carne is echt lekker zoveel kcal zitten er ook niet op. Alleen als je er veel room of kaas bij gooit.

Volgens mij zit je der echt op je plek, en heb je geluk dat je dit gevonden hebt

Klinkt vast raar als ik het zeg.. maar ik heb het gevoel dat ze voelt dat ik slechtziend ben, niet alles zie aankomen.

Want vorige keer ook, ze schrok zich ergens rot van, maar ik stond nog achter haar. Wat doet ze? Kijkt om, ziet mij staan, ontwijkt me en gaat er dan pas vandoor?? Hahaha. Echt zo'n lieverd!!! Lovers

Ik denk ook zeker dat ze hier op haar plaats is, ze ziet aan haar kant ongeveer 29 paarden en aan de andere kant staan er ook zo'n 30 Lachen

Ik gooi niets bij de chillie corn carne (bah, hahaha, wist niet eens dat je er kaas/room overheen kon doen haha) Tong uitsteken

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:14

Mijn mama kan toch zúlke lekkere chili maken, daar eet je echt je vingers bij op! Vingers aflikken
Ik ben nog een keer ontkomen aan de goulash, we eten erwtensoep met worstenbroodjes. Vingers aflikken

Paulien ik wil foto's zien, en wel nu! Haha!

Katia, ik vind dat je al zeker goed kan zien dat je bent afgevallen, maar heb je ook nog een foto in het geheel zodat we het helemaal goed kunnen vergelijken? Lachen

Mijn dag werd uiteindelijk dus:
Ontbijt : twee witte boterhammen met een gebakken eitje
tussendoor : handje pepernoten (geen kruidnoten)
Lunch : twee volkoren boterhammen met kipfilet
tussendoor : handje zoutjes
tussendoor : twee mandarijntjes
Avondeten : erwtensoep en worstenbroodjes Vingers aflikken
tussendoor : .. ik wil eigenlijk nog iets van fruit, maar misschien houd ik het ook wel hier bij

Beweging : ben net even een klein blokje buiten wezen wandelen, en omdat het zo koud is buiten heb ik het nu echt heerlijk warm! Lachen

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:18

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:26

Ooh wat heb jij toch een knappe poon onder je billen Paulien, ik kom jullie echt een keer meeten hoor! Haha!
Volgens mij heb je echt een lief mens als instructrice getroffen, wat fijn voor jullie!

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 19:26

Wat een leuk stel zijn jullie zeg!! Haha!
Echt leuke foto's!!

Ik heb als avondeten 2 vk boterhammen gehad met speculoos Vingers aflikken Vingers aflikken.
Heel miss ga ik vanaaf nog stappen, maar denk het niet.

3 januari, dan is het wel BIG party!! Haha!
Paps jarig, en savonds verjaardag van een vriendin..

Meiden, ik ga maandag weer naar de sportschool!! Haha!
Echt erg, heb er nu al gewoon zin in!! Haha!