Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Staan ze je met een mond vol tanden aan te kijken, uh jaa.. houdt dan ook zo'n stomzinnige opmerking voor je.
)

Meld me ook even 
Gister uit het werk heen gegaan. Gisteravond jurken gepast, mocht van een vriendin van haar die ik inmiddels ook redelijk ken een galajurk lenen, echt superlief!! En hele avond naar dansavond geweest
Waren half 5 ofzo thuis
6 uur gaan slapen. Dus echt heel moe nu, en zere voeten van het dansen, haha, maar was echt heel leuk!! Foto's volgen
Vanavond gaan we stappen in Eindhoven geloof ik
Is leuk ff weekendje er tussenuit
En ook op de dansavond allemaal superaardige mensen en met heel veel mensen gedanst
En ik ben trots dat ik in de galajurk pastte (aansluitende) echt heel chique en geen vetrollen
Voelde me ook best zelfverzekerd er in voor mijn doen (draag nóóit jurken)
En mezelf over m'n onzekerheid heen gezet en vreemde mannen ten dans gevraagd terwijl ik het ook nog eens helemaal niet zo goed kan
Toch wel trots op mezelf
Blinnii schreef:Welkom Michelle!
Vertel eens iets over jezelf. Wat is je gewicht, je streefgewicht, je lengte, plaats eens je eetpatroon etc etc.
Let er wel op dat je nog erg jong bent en dat streng lijnen dus echt niet goed voor je is! (Dat is het sowieso voor niemand..)
Als je echt te maken hebt met een flink overgewicht, informeer dan eens bij de huisarts naar een dietist, die kan je dan helpen een goed en gezond leefpatroon te krijgen.

hmm jammer. Toch plaatsen of niet? 
katiavl schreef:Tuurlijk zou ze echt willen zien, hmm chillie con carne is echt lekker zoveel kcal zitten er ook niet op. Alleen als je er veel room of kaas bij gooit.
Volgens mij zit je der echt op je plek, en heb je geluk dat je dit gevonden hebt

)

.