@Denice: Je kan het! Rustig blijven, overdreven in je spiegels kijken, niet te veel afwachten met in en uitvoegen op de snelweg. Maak je niet te druk op je bijzondere verrichtingen, als je verder netjes rijd laten ze je daar niet op zakken. En ja je hebt ook een beetje geluk nodig, succes!
Ik ben er ook weer, na een weekje afwezigheid Echt een hele slechte week gehad, kan wel merken dat ik weer gewoon naar school moet ipv stage: iedere dag wel ergens gezellig eten met vriendinnen
dinsdag: lunchen bij de Deli Franche (met groot stokbrood ham, kaas, ananas en mandje stokbrood&kruidenboter ) woensdag: Kapsalon bij de turk donderdag: Swirl vrijdag: Happy Meal bij de Mac
En het is ook wel te zien, waar het weg was op m'n buik en zij, is het nu al terug aan het komen. Doodzonde natuurlijk, dus gauw stoppen met dat gekke gedoe
Over 7 weken moet ik op vakantie en wil ik gewoon 62/63 wegen. Weeg nu 65,5, dus moet kunnen!
Vanochtend voor het eerste sinds 8 weken, na m'n blessure, weer hardgelopen. Viel flink tegen, conditie is echt weer bagger Heb nu 1-1-2-2-2 gelopen, wil het rustig opbouwen
@Denice: Ja 3,5 kilo. Ik probeer me er strikt aan te houden, maar goed af en toe schiet er toch wel een sas dag bij in Ik loop 2 keer in de week hard en daarbij natuurlijk paardrijden
Daarbij hoef ik ook niet zoveel kwijt dus dan schijt het allemaal wat langzamer te gaan....