Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mocca schreef:Planning morgen;
--> wegen
O: 3 crackers met boter en hagelslag, 2 plakken ontbijtkoek
T: 1 volkoren boterham met cornedbeef, 1 plak ontbijtkoek
L: 2 volkoren boterhammen met cornedbeef
T: appel, bak optimel yoghurt
--> 2 uur werken
A: aardappels, hamlapjes en bietjes (of spinazie)
T: kiwi, bak joghurt
Nienke_ schreef:Astrid ik vind het knap dat je maat S hebt. Ik zou graag broekmaat 38 willen hebben ipv 40. Dit is een lastige week. Dus het zal nu niet zoveel opschieten.
Morgen willen de andere meiden vast gaan mac'cen dus ff een spijbeldagje.
trisca schreef:O: all bran
T: rijstwafel
L: ciabatta broodje gezond
T: banaan
A: stokbroodje gezond
trisca schreef:trisca schreef:O: all bran
Dit is het geworden. Heb 3 paarden gelongeerd en 1 gereden. Ik had van shirtjes al S en mijn broeken zijn nu maat 38. Is inderdaad ook wel eens meer geweest![]()
Sterkte Jaduu.. Wat zal jij geschokken zijn.
Jamy schreef:trisca schreef:O: all bran
Dit is het geworden. Heb 3 paarden gelongeerd en 1 gereden. Ik had van shirtjes al S en mijn broeken zijn nu maat 38. Is inderdaad ook wel eens meer geweest![]()
Sterkte Jaduu.. Wat zal jij geschokken zijn.
Ehm dit is imo veel te weinig..
Sizzy schreef:Myra ik durf bijna te zweren dat 1400 kcal ook niet genoeg is met jouw leeftijd, lengte, gewicht en sportgedrag
Myra schreef:Als ik te licht word let ik heus wel op..
happyjoyce schreef:Ik moet dan 1477 kcal eten bij mijn lengte/gewicht/activiteitsniveau. Alleen is dit het aantal kcal dat ik moet eten om af te vallen of om op gewicht te blijven dan?
Myra schreef:happyjoyce schreef:Ik moet dan 1477 kcal eten bij mijn lengte/gewicht/activiteitsniveau. Alleen is dit het aantal kcal dat ik moet eten om af te vallen of om op gewicht te blijven dan?
Dat staat er dus bij als het goed is
Myra schreef:@ Annetje: kijk dat wist ik niet! Je bent nu dus ziek door lange tijd slechte voeding? Tjee, dat is echt rot! Dan vraag ik me dan echt af WAT precies nou echt een goede voeding is. Ik let echt op alles: zitten er veel en genoeg vezels in, eet ik genoeg fruit (zeker! Ook veel appels, zitten veel koolhydraten in maar die heb ik juist nodig voor het sporten). Ook qua zuivel zit ik goed. Ben ook geen vegetarier dus dat vleest vliegt naar binnen en af en toe wat vis, boter etc. voor gezonde vetten en dergelijke. (En de groente gaat er ook met grote porties altijd in!)
Verder ontbijt ik altijd met ontbijtgranen en eet ik 6x a 7x per dag om de darmen in gang te houden.
Dan zit ik toch goed en kan ik het toch gewoon tussen de 1300-1400 laten? (zoals staat aanbevolen daar ongeveer op die site)