Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:10

*smoesjes*

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:40

ik heb hem al
Nu is alleen een voor foto niet te vinden. Ik heb er wel eentje van mij in die geweldige tijgerjurk die al zo'n boktrel veroorzaakt had maar daar zie je weinig lijf. Eigenlijk moet ik er eentje scannen van mijn vakantie USA ofzo. heb net zitten kijken, en oei ik heb geen echte bikinifoto's (die ontweek ik altijd ) maar het verschil is wel te zien. Ookal ben ik nooit een echt dikkerdje geweest (wel verhoudingen en ik ben natuurlijk vrij lang). Dat wordt morgen even langs de ouders met de scanner en dan krijgen jullie ze

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:53

En vandaag heb ik mijn vetprogrammatie gekregen ...

Benieuwd of dat wat uitmaakt.
Vanavond paardrijden, maar moet ik dan meer eten? Kwam nu wel aan die 1200, maar als ik daar dan een uur sport vanaf doe natuurlijk weer niet meer.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 16:16

Hoe groot ben je en wat weeg je nou eigenlijk Belsje??

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 16:18

Laat ik stellen da'k een bmi van 29 heb

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 16:20

Belsje schreef:
1.70 85 kg

Je zou toch zeggen dat er wel iets vanaf te krijgen is! Ben je nog na die kilo nog wat afgevallen??

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 16:24

Heel subtiel ...

En neen

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 16:26

Belsje schreef:
Heel subtiel ...

En neen

Hoezo is helemaal niet banketstaaf bedoelt, maar ik begon me ondertussen af te vragen of je niet gewoon zo iemand was die onder een gemiddeld gewicht zit. Maar jou BMI wijst uit dat er iets af kan.......

Probeer alleen maar mee te denken, je worstelt hier toch al zolang mee??? Wat heeft tot nu toe het beste gewerkt? Dat South Beachen?

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 16:32

South Beach niet echt ... Allé ja dan ben ik een tijd afgevallen maar kwam ik helemaaaaaaaaal niet meer aan calorieën ... In eieren op zich zit niet zoveel en nu ja room en boter gaan gebruiken is een ding ...
Maar dan at ik smorgens eitjes gekookt, smiddags een megasalade met vis en savonds vlees en groenten ...
Enige manier om dan "deftig" wat calorieën naar binnen te krijgen was door elke dag een pot ricotta leeg te lepelen, wat dus ook geen doen is .... (nu ja op zich fun, elke dag chocolade dessert eten en niet bijkomen )

Om op gewicht te blijven was dat nog wel "ok", maar nu zit ik hoger in calorietjes.
Na een paar maanden viel ik daar dus ook niet meer vanaf. Anders had ik dat evt wel doorgezet denk ik. (ik lust toch geen aardappels en brood is ook niet mijn favoriete kostje)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 16:34

Hm lastig allemaal...........en een andere dietiste die wel verstand van zaken heeft??

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 16:34

Moet wel zeggen dat toen ik terug "normaal" ben gaan eten ik niet bijgekomen ben.
Dus na die sb overgeschakeld op terug smorges die mueslidingen en smiddags, smiddags wat brood en savonds pasta/rijst/aardappelthingies

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 16:38

Al verschillende diestistes langsgelopen hier ... En die denken dus allemaal zo, of ze komen af met pilletjes/poedertjes/... (dietiste in een ziekenhuis dat een meisje van 22 op een dieet zet van 900 calorieën met als ontbijt: een beker melk met een banaan ... zegt dat genoeg?)
Zelfs onder begeleiding is dat geen ontbijt ...

En die wil ik dus niet ....

Maar wie weet of de wondere vetprogrammatie ietsuitmaakt. Is bij zo'n alternatief accupressuur/chackra/god weet wat nog allemaal mensje die me ook van mn faalangs afgeholpen heeft door zo'n wazig dingetje.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 16:41

Wat is dat vetprogramma dan?

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 16:47

Programmatie ... Op zich komt het erop neer dat die dame zegt tegen mijn lijf "en nu ga je loslaten".
Het is iets héél wazigs, alternatief en heeft op zich ook niets met eten te maken.
Gaat ervanuit dat je onbewust vasthoudt, het zij vet, maar ook ivm emoties passen ze het toe (zoals voor mn faalangst en daar werkte het héél goed voor).
Bepaalde drukpunten worden dan gestimuleerd, eerst onderzocht waar je probleem zit en vervolgens wordt dat "punt" opengezet of dichtgedaan.

Mijn moeder zegt altijd "als die in 1600 leefde, belande ze op de brandstapel"

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 17:02

Ik ben benieuwd of dat dan helpt!!! Laat maar horen wat je ervaringen zijn. Wanneer begin je en hoe vaak moet je gaan??

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 17:06

Ik ga sowieso 1 keer in de week ernaartoe, voor relaxatie enz ...
Zolang je lichaam de programmatie niet aanneemt blijft ze het herhalen.

Is zo met je vingers tegen elkaar ... Krijgt ze ze uit elkaar is het niet goed, blijven ze bij elkaar wel.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 18:15

Zoiets heb ik weleens gehoord ja, want ik denk ook (klinkt misschien hel stom om dat van jezelf te zeggen) dat ik niet afval omdat ik niet echt lekker in me vel zit. Er is afgelopen jaar ontzettend veel in een keer gebeurt in mijn leven (5 jaar geleden begon dat al eigenlijk, moeder overleden)maar vorig jaar was er in een keer toch behoorlijk veel, pony verkocht, vader kwijt, in een ander gezin terecht gekomen. En door stress en dat ik niet lekker in me vel zit en niet goed slaap en zo schijnt het ook dat je daardoor minder snel afvalt ofzo, tenminste dat wordt mij dan weer verteld Maar ja klinkt opzich wel logisch, maar ja ik denk opzich wel dat als alles lekker draait in je leven en je je gelukkig voelt en goed dat alles beter gaat. Maar ja helaas is er nergens een knopje die ik ff om kan zetten

Vanmiddag klein stukje appelcake gehad op stal, iemand had taart mee Maar was klein stukje voor de smaak dus dat mocht wel

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 18:20

Ben ik zo scheel ofzo maar je ziet er toch geweldig uit Jamy in je profiel????

flamingo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 18:22

Wow wat heftig allemaal Jamy... Pff weet niet wat ik erop moet zeggen.

Maar ik denk wel dat je als je niet lekker in je vel zit je misschien een negatiever zelfbeeld hebt, en dat het je allemaal niet zoveel meer kan schelen. Tenminste dat is mijn ervaring.

Ach en een klein stukje appeltaart...

@ rionneke En trouwens dat vind ik ook, begon me al af te vragen of het aan mij lag...

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 18:26

Hmm ja de foto's waar je al iets ziet van me lijf zijn al wel iets van een tijdje terug. Die van de kermis bv, die is al bijna 3 jaar oud volgens mij, toen was ik nog wel wat dunner hoor, die broek pas ik namelijk niet meer ben 2 maatjes gegroeid ofzo Heb nu meer vrouwlijke rondingen Maar ik ben ook niet echt dik hoor, maar ik staar me gewoon blind op de cijfertjes van de weegschaal en ik wil dat die wat minder aangeeft
maar ja sinds dat ik niet meer lekker in me vel zit ben ik gewoon super aangekomen, denk wel kilo of 6 ofzo. Dus ik denk wel dat het ook daar mee te maken heeft, maar ja.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 19:21

Jamy

Ik ben weer een paar kilo (dat krijg je als je om 11 savonds een onbedwingbare behoefte: pizza!!! krijgt ) aangekomen, weeg nu 57 met een lengte van 173 ongeveer...
Ben nu wel tevreden (maar echt goed is het natuurlijk nooit ) en ga proberen dit vast te houden. Wil geen kilo meer erbij nu. Nu wel wat meer sporten om strakker in het vel te komen. Was een tijdje heel fanatiek en nu een stuk minder, en dat is te zien...

Laura ben benieuwd naar je fotos

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 19:23

he bedankt Laura

vandaag ontbeten met een beker yoghurt met muesli en een klein beetje suiker erin
lunch: twee bruine boterhammen met tomaat (met een beetje peper en zout)
avondmaal: sperciebonen, aardappelen, appelmoes en bal gehakt met wat rode saus en veel sla met komkommer en tomaat.
Voor de rest vandaag nog een grapefruit op... niets gesnoept
Zo nog even trillen hihi en steppen
Ben nu zo'n beetje een 1,5 week bezig... maar nog niets afgevallen .... moet wel meer drinken... maar ja.. meer kan ik niet bedenken...

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 19:26

Fonnie, mooi gewicht toch
Ik denk wel dat je misschien nog iets aankomt als je gaat sporten, maar dat zijn spieren en geen vet, dus dat geeft dan niet of wel?
Iig goed dat je gaat sporten hoor

:Magic1, gewoon blijven volhouden!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 19:58

Ik vind dat je veel uitstraling hebt en een knappe meid om te zien, hahaha. Moest het toch even zeggen omdat ik nie zo snel vind dat iemand uitstraling heeft

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 20:33

Dank je wel Leuk om te horen

Net lekker weer ge-bbq-d haha en nu heb ik niet teveel gegeten
Heb 1,5 hamburger op met wat aste saus en wat joppiesaus, paar strokbroodjes (bruine) en lekker wat gewonen sla, wat sla met zalm e nog beetje aardappelsalade. En natuurlijk nog een marshmellow geroosterd
Heb net nog bakje magere yoghurt met wat vanille vla en wat cornflakes genomen, want dat had ik nog niet gehad vandaag.