Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nell_ schreef:Bedankt voor de ideetjes! Melk lust ik niet maar kan eens kijken hoe het smaakt als ik het in yoghurt week. Hoe maak ik dat lekkerder?
En hoe maak je havermout pannenkoeken? Is uiteraard het proberen waard
Sonja_vR schreef:ontbijt 3 sneetjes geroosterd volkoren brood, 1 met tonijnsalade, 1 met eiersalade, 1 met filet americain en een peer
lunch bakje sushi van de ah, + groene salade
vanavond, bami met een halve portie noodles en heel veel groente met sateh gehaktballetjes en vanilleyoghurt toe
tussendoor vanavond nog een mineola en evt een banaan.
NeverGiveUp schreef:O: havermout met soyamelk, pecanoten, rozijnen en frambozen
T: biscuitjes met chocolaatje.
L: Maisbroodje met pindakaas, mandarijn, hand vol paranoten en gedroogd fruit.
T: twee Maisbroodjes, hummus, spinazie, kalkoenen en tomaat
T: 1 khaki
A: Grote omelet met drie geklutste eieren, paprika, uit en veel spinazie. 1 broodje erbij. 1 volkoren beschuitje met vlokken. Kopje kippensoep, kopje groene thee.
T: Wat brinta met blauwe bessen en framboosjes, warm gemaakt en gemengd tot een roze prutje.
__Leonie schreef:Vandaag nog super tevreden.
O: havermout met yoghurt, banaan en lijnzaad
L: 4 kleine sneetjes volkoren brood van de bakken. 2x met pindakaas en komkommer, 2x met appelstroop.
T: Klein handje gele M&M's
A: Rijst met een curry met kipfilet, sugarsnaps, paprika, courgette, ui en kokosmelk en stukjes mango en curry pasta. stukjes komkommer voor enaast
D: Groene thee en water
Eigenlijk had ik meloen gepland voor tussendoor maar door de m&m vervalt die maar even.
Die waren eigenlijk niet gepland, maar een klein handje mocht wel van mezelf
Dani_ schreef:Vandaag een dagje vrij, en heel laat uit bed. Wel wakker, maar lekker lang liggen luieren met de katten.
Ik sla ontbijt en tussendoortje dus even over en begin bij lunch vandaag.
L: smoothie van yoghurt, avocado, banaan en sinaasappel + twee rijstwafels met pindakaas en honing.
T: weet ik nog niet... dadels, amandelnoten
A: gevulde paprika met quinoa, champignons, courgette, peterselie en yoghurtsaus
T: rauwkost met de rest van de yoghurtsaus/dip
D: water en thee
B: paardrijden en paarden verzorgen
zodiacje schreef:Ohhh lekker bhris!
Als rauwkost misschien ook wat wortel, courgette, selderij, uitje en gewoon stiekem wat witte kaas danwel hutekase? Wat noten of zaden erdoor helpt misschien ook voor de afwisseling.