@Fee_ heb even gauw gegoogeld, lijkt op arretjescake met maar dan met marshmallows of is het toch anders? Recept voor de echte zoetekauw!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kristie schreef:Ladyflame doen jullie alleen bak recepten in je map of ook 'gewoon' eten?
Ik heb vandaag op mijn werk een appel kruimel cake gebakken was erg lekker! -volgens de bewoners ik doe nog steeds aan de lijn.. GA morgen een chocolade taart bakken op mijn werk!
_Nikita schreef:Gister cakejes gemaakt die al een tijd in mijn hoofd zaten. Honingcakejes met kaneel en rozijnen, waren erg goed gelukt. Door de kaneel waren ze ook mooi van kleur.
@Fee_ heb even gauw gegoogeld, lijkt op arretjescake met maar dan met marshmallows of is het toch anders? Recept voor de echte zoetekauw!
Saskiaa_ schreef:Kun je cake (geen biscuit, maar echt cake) invriezen? Neem volgende week afscheid op stage namelijk, en wil trakteren op cakejes met chocola en naturel deeg, maar heb geen tijd om dat woensdagavond allemaal te gaan bakken.. Weet dat biscuitdeeg wel kan, maar dat wil ik dus niet maken.
FuGeLiCu schreef:_Nikita schreef:Gister cakejes gemaakt die al een tijd in mijn hoofd zaten. Honingcakejes met kaneel en rozijnen, waren erg goed gelukt. Door de kaneel waren ze ook mooi van kleur.
Oe, klinkt lekker, heb je een receptje?
Saskia, volgens mij kun je dat ook wel bewaren in de vriezer, idd 2 tot 3 maand.
_Nikita schreef:
SpikkelFire schreef:De pina coladas waren niet te zuipen.Ik heb net de omgekeerde bananentaart gemaakt van de Allerhande. Hij komt net uit de oven en ziet er heerlijk uit
Hij was ook erg makkelijk te maken. Ben benieuwd naar de smaak!