Heb wel eens een groen flesje van Kikkoman gehad, nooit geweten dat ik zo lang der over heb gedaan..
xNathaliee
Geplaatst: 06-12-13 11:12
Ik ben heeeel erg gek op sushi, alleen mijn vriend niet zo.. Morgen gaan we 6 jaar samen en we willen uiteten. Hij is niet zo moeilijk en zegt dat ik 'm mag verassen. Nu wil ik heel graag naar Sumo met hem, hij heeft wel eens sushi gegeten maar is er niet zo gek op. Zijn er bij Sumo ook genoeg andere dingen die je kunt eten ? Of heb je daar te weinig keus in (voor de prijs wat je ervoor betaalt) ?
Dallista
Geplaatst: 06-12-13 11:18
xNathaliee schreef:
Zijn er bij Sumo ook genoeg andere dingen die je kunt eten ? Of heb je daar te weinig keus in (voor de prijs wat je ervoor betaalt) ?
Ik ga vanavond (alweer) sushi eten. Mijn wederhelft is een beetje dom en vroeg wederom wat ik wilde eten vanavond...
masja
Geplaatst: 09-12-13 13:58
Kristie schreef:
Ik ga vanavond (alweer) sushi eten. Mijn wederhelft is een beetje dom en vroeg wederom wat ik wilde eten vanavond...
Haha!
Ik mag morgen met de collega's weer Gaan naar Sakana in Eindhoven! Nu al zin in!
Loontje1984
Geplaatst: 09-12-13 14:27
Ik volgende week woensdag met mijn zus. Eerst samen naar mijn trouwjurk kijken en schoenen er bij uitzoeken en daarna lekker sushi eten:)
Ohhh koop nooit geen sushi uit de vriezer, wat is dat goor zeg! Zag dat laatst staan iemand zij dat het lekker was. Ik was zaterdag avond alleen thuis. Denk verwen me zelf eens lekker bij de tv, wat viel dat tegen zeg. Een stukje gehad, rest weggegooid.
Ja las al een tijdje mee, ik denk zal eens reageren Als bij ons het sparen voor het huwelijk voorbij is, zitten we weer iedere maandag sushi te eten dus kon haast niet achter blijven in dit topic
Gisteren naar Sakana DB geweest. Eten was weer voortreffelijk, ware het niet dat we 20cm met onze tafel van de meest grote KuBo's zaten. Echt: een normaal gesprek voeren was niet mogelijk. Zaten te luistervinken en te roddelen over iedereen die in de tent zat.