Hadden zelfgemaakte chinese tomatensoep en ossenstaartsoep uit zak om te proberen, maar wat is dat smerig. Dus enkelt chinese tomatensoep met stokbroodje kruidenboter.
Vanavond een kant en klaarmaaltijd van aardappelpuree, stukje draadjesvlees en stoofpeertjes. Morgen zoals half Nederland gourmetten
050206051012
Geplaatst: 25-12-11 02:03
Vandaag hadden we Turkse pizza Morgen garnalencocktail, gerookte zalmsalade, Bambi biefstuk, beenham, krieltjes, peulen, wortelen en als toetje iets met citroen. 2e kerstdag gourmetten; dat hoort erbij he Oh en 2e kerstdag banoffee pie als toetje
kitty_gomez
Geplaatst: 25-12-11 09:13
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 07-03-24 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Morgen: beenham, stoofperen, pittige boontjes, appelcompote en verschillende aardappel/patatstukjes uit de frituur. En als toetje ananas en mandarijn uit blik met vers geklopte slagroom.
Phrono
Geplaatst: 25-12-11 11:28
Kerstdiner a la papa & mama: stoofpeertjes, haricot verts, salade, varkenshaasje in saus, aardappel garnituur en speciaal voor mij aardappelkroketten omdat wij geen frituur hebben en die dus nooit eten. Toetje weet ik nog niet.
En morgen bij de schoonfamilie, geloof dit jaar geen gourmet!
merel_gomez
Geplaatst: 25-12-11 12:21
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Vandaag eten we bij mijn moeder, ik geloof rollada (lekker!) Morgen gourmetten, mijn dochtertje van bijna 4 mag voor het eerst haar eigen pannetje , dat wordt een groot feest! Beide dagen ijs toe
Mosterdsoep, cordonbleu en een prei-ham taart, en stoofperen na. Was lekker, maar de taart is echt ongelooflijk machtig, iedereen heeft nu dus een goed gevulde buik.
Eskimo
Geplaatst: 25-12-11 13:52
Gisteren draadjesvlees, rollades, en 3 verschillende soorten verse stampotten; Een jachtschotel, boerenkool met spekjes en hutspot.
Vandaag: Hertenbiefstuk, een mega grote kalkoen gevuld met van alles en nog wat en 3 verschillende soorten groentes waaronder geloof ik rodekool met cranberrys, haricots verts met serrano ham en wortels met balsamico, en ook nog een aardappel salade. Met als voorafje een garnalen cocktail en als dessert een citroentaart met chocolade mousse... Dat wordt dus genieten!!
Wij hebben wortelsoep gegeten, Ribeye/Varkenshaasspiesjes, gebakken aardappeltjes met rozemarijn, en stoofpeertjes. Gister was het zuurkool, aardappel en gehakt door elkaar best lekker!