Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
hebben we al eigenlijk, en ik vind dat het nu maar eens klaar moet zijn met de ruzie en anders maar helemaal met hem en mij!!

Wel 3 blikjes red bull op...
Is dat even slecht?

Heb om 11u en om 13u geluncht, heb de hele dag hartstikke honger gehad. Mja, was ook al vanaf 8u bezig en moest veel nadenken dus veel voeding nodig. 
Later gaat het vanzelf.
Bij mij dan.
denice schreef:ik ga nog even naar mn vriend toe, flink ruzie makenhebben we al eigenlijk, en ik vind dat het nu maar eens klaar moet zijn met de ruzie en anders maar helemaal met hem en mij!!
tot vannacht, ik laat het weten

dat voelde best poedersuiker enerzijds.... voor haar natuurlijk geweldig, maar voor mij een extra spiegel voor mijn hoofd...
Denk je een fijne start te kunnen maken lees je zoiets. Begrijpelijk dat een deel van je vertrouwen weg is en knap dat je hem nog een kans geeft! Liedje schreef:'t is echt.Bij mij dan.
Ik probeer de knop om te zetten, maar ben die knop een beetje kwijt. Ik wil echt wel, dat is het niet, heb ook al spijt voor ik het koekje of wat dan ook in mijn mond stop, maar zodra het erin gaat, gaat het gedachteloos naar binnen en kan ik het niet stoppen.
Beetje schommellend geloof ik!

en daarna goedgemaakt