Als inspiratie, zeg maar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Scarlet_ schreef:Ik ga maar weer eens eetschema's samenstellen, dan eet ik niet zoveel snoep *grinnik*
Nou goed... Eerst dus een bordje havermoutpap zo, dan tussen ontbijt en lunch een plakje ontbijtkoek. Dan lunchen met 2 sneetjes Allisonbrood en mager beleg, hopelijk als tussendoortje wat fruit (gaan zo boodschappen doen), en als avondeten iets van sla geloof ik. Of een aardappelovenschotel.
En dan mag ik bij de thee vanmiddag een koekje. Zo.
Jamy schreef:Nee idd, toen wij een aanval hadden thuis en we SB deden kwamen de eieren me neus uit, en dat waren er 1 of 2 per dag ofzo
Nu vind ik het wel weer lekker![]()
Net lekker gesport, het nieuwe apparraat is coolIn 13 minuten had ik al 150 calorieen verbrand!
En het was niet eens zo zwaar. Nouja en verder hardgelopen, maar dat koste me super veel moeite dit keer? Denk door het vele eten of wat we gegeten hadden want me oma had ook al last (en die had hier gegeten). Maar was wel weer lekker iig
![]()
Spetterlover over dat ei bakken, dat denk ik haast wel, maar als je met olijfolie bakt kan dat niet zoveel kwaad. Maarja als je in roomboter ofzo bakt, tikt dat lekker aan![]()
Maar dat zijn dus goeie vetten, maar omdat dat dus aantikt op de teller denken veel mensen dat het niet goed is.
vision schreef:jemig man , echt zow poedersuiker heb teveel gegeten vandaag.( heb wel geen drinken ingevuld) heb vandaag 2 keer cola en 1ne keer sinas gehad namelijk
Analyse
Je ontbijt bevat erg weinig calorieën. Een goed ontbijt stimuleert de stofwisseling en verkleint de kans dat je in de loop van de dag naar vet- en kalorierijke tussendoortjes grijpt. Om je doel gemakkelijker te kunnen bereiken is het daarom belangrijk de dag te beginnen met een goed ontbijt.
Je diner bevat erg weinig calorieën. Wanneer je wilt afvallen is het belangrijk om regelmatig, dat wil zeggen drie maal per dag, te eten. Regelmatig eten verkleint de kans dat je naar vet- en calorierijke tussendoortjes grijpt en helpt je zo je doel te behalen.
Vandaag heb je meer dan 1205 kcal gegeten. Om je doel te bereiken is het belangrijk dat je de hoeveelheid kilocalorieën dat je mag eten niet overschreidt. Pas je voeding aan, zodat je alsnog je doel kunt halen.
Tips:
Wellicht kun je bepaalde vetrijke voedingsmiddelen vervangen door voedingsmiddelen die minder vet bevatten. Op die manier kun je de hoeveelheid vet in je voeding beperken.
Door structureel meer te gaan bewegen kun je ervoor zorgen dat je per dag meer energie verbrandt. Het wordt dan waarschijnlijk makkelijker je doel te bereiken. Ga je daadwerkelijk meer bewegen, pas dan je programma aan en berken opnieuw de hoeveelheid kilocalorieën die je per dag mag eten. Elders op de site vind je meer informatie over het belang van bewegen en tips om beweging makkelijker in te passen in je dagelijks leven.
FlairS schreef:Ik snap het op die site niet helemaal!
Zat ik onder de 1200 gaat ie zeuren over te weinig calorieen en dat dat ongezond is. Kijk ik op mijn rapportage ben ik overde 1100 calorieeen heen gaat ie zeuren dat ik zo nooit af ga vallen.Snap jij 'm snap ik 'm