Ik vind de vakantie update van Michelle echt fantastisch! En al die kleurrijke bordjes hierboven ook Verse tuinbonen, erwtjes, meer groens, vega spekjes en kaas
DideH
Geplaatst: 26-07-22 19:21
Hier onszelf maar eens op een amerikaans tussendoortje met al die amerikaanse ketens hier. Voor mij een apple fritter ( ) en een lemon infused donut.
Boras
Geplaatst: 26-07-22 19:26
Pompoensoep
Lahmacun
Laatst bijgewerkt door Boras op 26-07-22 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Met op de achtergrond paarden vriendje (we zitten op een paarden boerderij, quoterhorses).
Suliko
Geplaatst: 26-07-22 22:14
Eergister pannenkoek lunch, zagen er wat gebutst uit maar nog steeds erg lekker!
Gister ontbijt in de stad Århus
Gister lunch delen met een Duitser waar ik een stuk mee samen fietste, crackers met brie, gedroogde vijgen, witte bonen in tomatensaus met een restje naanbrood en we hadden nog manderijntjes
Gister samen koken op een shelterplads (wildkampeerplek met hutten/water, deze had zelfs een wc!) met 2 Duitse jongens, curry (ja ik had currypaste en kokosmelk nog mee uit nl ) met rijst, courgette, paprika, tomaat en kikkererwten
Lunch vandaag
En zojuist bij een Deens koppel gegeten waar ik mijn tent bij in de tuin mocht opzetten. Super lief! Maar vind het een beetje aso om met mijn mobiel aan tafel bij onbekende te zitten. Ze hadden vegetarisch voor me gekookt, een soort courgette/quinoa fritters met salade en stokbrood. En een Deens toetje waar iedereen hier in Jutland mee opgroeit, verse aardbeien in een diep bord met wat melk en (ongeklopte) room en suiker. Erg lekker!
Jilletje
Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-22 22:19
Ziet er allemaal goed uit Suliko! Aardbeien met suiker in de melk deden wij bij mijn oldemor in noorwegen ook altijd, zo lekker!!!!! En hoe sappiger de aarbeien hoe rozer de melk
Wij aten deze: Ik eet vandaag: Geroosterde aubergine met feta en couscous #AlbertHeijn https://www.ah.nl/r/1193174 Wel met een stuk meer saus dan dat ze er zelf bij afbeelden, heerlijk simpel gerecht
Steefz
Geplaatst: 27-07-22 19:23
Courgette-wortelsoep met chorizo
Michelleex
Geplaatst: 27-07-22 19:38
Kaiserschmarren!
Tijdens het mountainbiken een heerlijke tiroler folienkartoffel